【婆媳紏紛】奶奶為逼新抱生仔 偷上新居將家貓「放生」 網民:根本就係癡線!

熱話

廣告

【婆媳紏紛】老一輩嘅觀念同新一代有衝突確實係難以避免,但如果有些行為太過分,紛紛中拆散成頭家。一名女網友日前於網上討論區撰文控訴,自己奶奶竟為了「有孫抱」偷配鎖匙到自己新居,殘忍地將佢由細到大養嘅愛貓遺棄至後山,令她及丈夫極度震怒。

撰文:神仙b|圖片:TVB、香港討論區截圖|編輯:海月

養得寵物就要預好照顧佢地一生一世。如果自己嘅寵物被人傷害,主人們都會痛不欲生。如果傷害佢地嘅係你嘅親人,更係會有被背叛嘅感覺。

一名女網友日前在香討發文指責奶奶,佢稱奶奶竟為了「有孫抱」,自己偷配鎖匙到其新居;佢以執拾屋企為由,趁該女網友唔喺屋企,殘忍地將網友嘅愛貓「放生」至後山。奶奶嘅做法令她及丈夫極度震怒,但可憐嘅係佢地嘅愛貓目前仍下落不明。

奶奶為逼新抱生仔 偷上新居遺棄貓

女網友透露,佢奶奶一直不滿佢地夫妻養貓,覺得佢哋唔生仔就係因為「養貓所以唔生仔」。其實佢哋預計好唔想生小朋友,但奶奶為咗自己一己私慾,將所有不滿都投放於無辜嘅貓貓身上。

奶奶為逼新抱生仔 偷上新居遺棄貓

佢與丈夫剛剛裝修完新屋,現時正在清理中;為了先讓愛貓適應新環境「唔使咁驚」,遂帶牠到新居先行居住。事主本身都好驚奶奶搞我隻貓,故一直都唔想畀佢上屋企,佢上屋企一定要有我同老公喺度先畀佢上。

然而,奶奶近日非常反常地表示想去新居「執吓嘢」;事主與丈夫都有所警覺,一直沒將鎖匙交出。怎料,奶奶卻竟然成功以一招偷配鎖匙,潛入兩人新居趕走貓貓。

奶奶為逼新抱生仔 偷上新居遺棄貓

最終找不回貓貓 奶奶無理指責令事主理智崩潰

事主最終因為於後山尋貓數小時仍不見蹤跡而感到傷心難過,佢說:「我返到去老公已經返到屋企,奶奶仲指住我鬧,話我好反鎖佢喺屋企……我已經立即問佢點解要放走隻貓,佢話驚隻貓整爛啲新嘢,又話咁係為我哋好,唔好養貓生仔啦,養貓對個仔唔好,一邊數臭我隻貓,一邊鬧我,一邊又叫我生仔。」

奶奶為逼新抱生仔 偷上新居遺棄貓

回想到奶奶殘忍嘅害貓行為和對自己無理的指責,佢理智線斷裂,當下忍唔住一巴車咗奶奶度!佢補充:「隻貓我由細養到大,我全家都好鐘意佢,當咗佢係屋企人,我結婚嗰時已經同老公講隻貓我一定會養到佢百年歸老……點知就比奶奶放生去後山……佢咁老真係捱唔到幾多日……」

奶奶為逼新抱生仔 偷上新居遺棄貓

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!