【拆利是】自小利是全被「沒收」!貧母10年後歸還存摺女兒爆喊

熱話

廣告

人人細個都聽過阿媽講幫你袋住啲利是先,大個先俾翻我地。但大個以後基本連個崩都見唔到。不過台灣就發生左一單感人嘅利是故事。

撰文:Andy|圖片:《富貴逼人》劇照、《香港愛情故事》截圖|編輯:海月

自小利是全被「沒收」

早前,台灣一名女子在網上討論區出post稱,佢自幼以前每年的利是錢總是被媽媽「沒收」,她以為媽媽是自己戴落袋;如今大個女阿媽突然同佢講,唔再幫佢管理利是錢,仲一嘢拿出一本存有20萬新臺幣嘅存摺俾她!

【台灣好媽媽】 家庭經濟環境差都唔用女女利是錢 為女保管利是錢十幾年

網友驚訝仲攞得返利是錢 阿媽一句話感動到佢喊出來

女網友大感驚訝,因為佢仔細就知道自己家庭經濟條件唔太好,每個月都要償還房貸和車貸。佢一直都以為阿媽會講佢嘅利是錢用來補貼家用。網友續稱,因爲屋企每月要還車、房貸,屋企嘅存款一直就唔出10萬新臺幣。不過佢媽媽卻說再辛苦也不能用她們的利是錢,直接擊中女網友內心深處,令佢感受到母親的滿滿的愛。

【台灣好媽媽】 家庭經濟環境差都唔用女女利是錢 為女保管利是錢十幾年

網友回憶起媽媽嘅付出非常感動 決定用利是請佢食餐勁嘅

女網友回憶到昔日阿媽爲家庭悍錢嘅行為,佢透露媽媽好多時候一日只吃一餐;而且阿媽仲總穿別人的舊衣服。雖然生活很拮据,但媽媽不會減少佢同細佬嘅教育支出。每個月都俾錢佢同細佬去補習。最後,佢決定跟弟弟拿部分利是錢出來,請父母吃飯和買東西。

【台灣好媽媽】 家庭經濟環境差都唔用女女利是錢 為女保管利是錢十幾年

 

 

同場加映

疫情之下本港樓市依然堅挺。有美國顧問公司調查報告顯示,香港買樓樓價連續11年「榮登」全球主要城市中最難負擔。不過本港樓市專家卻認為香港人買唔起樓係因為香港人懶惰!稱香樓仲便宜過深圳。

【調查報告】港人要買樓先要絕食20.7年!專家:買唔起樓,係因為你哋懶惰!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!