Whisper 液體M巾 特別版溫馨提示:面對前度與M一樣,最緊要一滴feel都無!

女生

廣告

女生最驚面對前度,擔心又傷心,你對前度仍有feel? No Way!限量版Whisper 液體M巾 就話你知:「面對前度與M一樣,最緊要一滴feel都無!」feel,無feel就最好feel!

Presented by:Whisper

Text:Zoe

最近Whisper推出3款限量特別版液體衛生巾,就講出女生們對M的心聲呀!限量版盒上的金句,句句hit中女生心聲,Sis們,不用怕,You are not alone,勇敢向前,要記住,「無feel就最好feel」!

M嚟,愈無feel就愈好feel!即試 液體M巾 有幾好!

相信沒有一個女生喜歡「M」!「M Come」來的那幾天,下面「侷住侷住」,又要擔心滲漏,食不樂睡不穩,很辛苦很難受呀!「M Come」那幾天最重要是「無feel」,94%女生用過 液體M巾 都覺得超舒服,絕對是「好無feel」!

到底咩係液體M巾?液體點吸液體?

Whisper採用全新科技研製的首款液體衛生巾,仿似記憶綿的吸收材料,超輕薄貼,並且遇水不會變厚,打破一般以以綿質纖維製造的棉面衛生巾,一吸液體後便會變重厚,液體衛生巾就可以做到令你「M到Feel唔到」!

測試一: 液體M巾 吸晒液體落底?表面一滴都無?

要做到「愈無feel無好feel」,當然有超強吸收力,仲有表面清清爽爽保持乾淨,令特別部分「零不適」!

測試二:M巾點會走位架啦~液體M巾點樣貼合身體曲線?

有別一般傳統衛生巾,液體衛生巾採用仿如記憶棉物料,極具彈性,尾部3D-Fit (橫間)防走位設計,可以完美貼合身體曲線,極之體貼,再好動,都絕不會走位」。

小編試後感:難怪94%女生用過液體衛生巾後都覺得「無feel」,就算流量最多「嗰幾日」,都毫無「feel」,清爽超舒服,仲要「零走位」,就如小編般好動都毫不擔心,可以放心盡心去玩去玩樂,so fresh so happy!