今夏不能錯過的!話題夾心唇膏

造型打扮

廣告

每個女仔手袋裏面一定唔止一支唇膏,但質地水嫩幼滑到好似軟雪糕咁SOFT AND SWEET 的唇膏先係王道!今個夏天邊支唇膏最hit?必數這支曾一度被瘋搶至斷貨的夾心唇膏,即刻用它來塑造水嫩嫩的夏日唇妝吧!

Text:Zoe

Presented by:YSL

水嫩嫩的夏日甜吻

夏日是屬於甜蜜的季節,唇色也一改實色厚重,換上透薄輕柔的粉調,推介水嫩嫩莓果紅色唇與BB嬰兒裸色唇,薄薄一層塗出juicy lips,效果又soft又自然,男生見到必定動心,好想kiss一下呀!

今季必搶的YSL VOLUPTÉ TINT-IN-BALM夾心唇膏,一觸雙唇即feel到細膩柔軟質感,滋潤又順滑,全系列12種少女水嫩唇色,加上唇膏內藏可愛小心心,「好少女呀」!難怪得到一大班捧場客支持,天天在IG洗板!

IG女生Show off水嫩嫩雙唇

一眾女生搶着在IG Show off夾心唇膏,仲即買即搽,個個的小嘴都很水嫩呀!

人氣度最高6色!今夏必搽夾心唇膏

今次就在IG上找到人氣度最高的6種夾心唇膏色調,你最愛哪種唇色呢?