香港首發 「PUMA Sample Suede by Michael Lau」白貓樣本

運動

廣告

正所謂「少林功夫加唱歌跳舞,有無得諗?」在天馬行空的藝術世界是沒有不可能,將PUMA經典的Suede融合本地figure之父Michael Lau的創意和堅持,於是造就了歷史上第一款「鋸齒邊」PUMA logo的「PUMA Sample Suede by Michael Lau」,同時還附上「SAM」或「PLE」搪膠figure,你話波鞋加figure有無得諗先?直頭掂呀!

text – kiki photo – Q

超限量波鞋
自60年代起,PUMA旗下的經典Suede已是鞋童們必備的良品。今回更首次與本地藝術家Michael Lau合作,足足預備了3年之久的「PUMA Sample Suede by Michael Lau」終於登場,並將於11月23日在香港旗艦店發售,限量 250 對,售價為 $1,990,並隨機附送「SAM」或「PLE」搪膠figure。劉生說:「自己一向鍾情經典嘢,同PUMA合作自然就聯想到Suede呢對鞋啦。而喺80年代波鞋文化最盛行時,好多人想搵sample、prototype嘅鞋,因為夠特別吖嘛,咁我就順理成章整咗呢對『Sample』出嚟喇。」

3年時間 險胎死腹中
原來整個「PUMA Sample Suede by Michael Lau」企劃歷時3年,算是劉生比較長時間的作品,當中更差點不成事,劉生解釋原因說:「當初構思係用Sample鞋做出發點,咁Sample鞋係有好多標籤tag、色布掛埋一齊嚟畀廠做個辦出嚟,呢個鋸齒邊嘅tag牌其實好代表到『Sample』嗰樣嘢,咁就索性將對鞋做晒鋸齒邊,再用之前Suede出過嘅配色做拼色,點知Global嗰邊話logo唔可以改,咁我覺得如果做番滑邊,同平時嗰對有咩分別呀,咁就丟空咗差唔多3年,直到今年香港PUMA通知我approve咗,咁就繼續番呢個project喇。」

全「樣本」解構
今次對「PUMA Sample Suede by Michael Lau」以「樣本」概念為劉生的創作主題,先是鞋盒有別以往PUMA的紅、綠鞋盒,而是一個紙皮鞋盒,因為品牌間不想把產品外洩,於是鞋盒會內外反轉來跟工廠交收,Suede by Michael Lau亦會以這個方法呈現,當然一些QC用的tag牌亦會加入,鞋墊的「LOOK SEE」是工廠與品牌檢測用的術語,就連包裝封條用的膠紙也被劉生精心改良,PUMA本身用的「World Cat」轉成「Worth Cat」,整對鞋都充滿著劉生的心思。同時每對鞋都會隨機附送「SAM」或「PLE」的figure,雙眼、手腳、尾巴全部可以隨意配搭在不同部位,盡顯玩物的高耐玩性和搞鬼,波鞋友、figure友可謂一次過有齊雙重享受呀!

售價:$1,990(限量250對)
推出日期:11月23日
售賣點:PUMA Fashion Walk旗艦店