最後一搏!Air Jordan 3 「True Blue」突襲上線喇!

運動

廣告

今年復刻的重頭戲,莫過於回歸玄門正宗配色的Air Jordan 3 「True Blue」。於今年Black Friday正式發售。雖然抽籤結果已定,但又未必一定要硬食少價來入手,事關按照慣例,Nike online store會再放上貨源讓fans入手,而AJ3「True Blue」咁啱突襲上線,呢對呈現出1988年原貌的AJ3「True Blue」,希望大家順利入手啦!

text – 祺 photo – Nike

Air Jordan 3 「True Blue」

2016年其實有不少重量級Air Jordan波鞋重現,先不說最新作XXXI的加入,數數手指還有Air Jordan 12 「Flu Game」、Air Jordan 1 「What The」、Air Jordan 5 OG 「Metallic Black」、Air Jordan 1 Retro High OG 「Bred」等等,而今回AJ3「True Blue」之所以令波鞋迷恨入,無非因為經典的還原,前3次的復刻有着不同的細節改變,而2016年版則把1988年的元祖「True Blue」完全復刻,先是後踭位已非Jumpman logo,而是當年的Nike的剔logo,鞋籠也由復刻版的藍色轉色元祖的紅色,今次可謂將AJ3「True Blue」原汁原味地帶到大家面前。好喇!喺時候Click上Nike Store睇喇!