單身都唔怕!10樣估你唔到 1人前做的開心事

熱話

廣告

「其實自己(毒L)一個更開心」,一年一度的放閃大會又到了,對於所有單身人士來說,情人節只不過是個普通日子。

其實1個人除了上淘寶瘋狂shopping外,還有很多事情可以令自己開心的。以下10件「估你唔到獨人會做的事」,正正可以體現何謂「其實自己一個更開心」!

Text-專題組

單身做的10件開心事

1. 單拖食情人節套餐

當1對對情侶煩惱如何慶祝情人節時,獨人A會選擇去間精緻的西餐廳,昂首行入餐廳並大大聲講「我1個人!」以後點了份$1,314的情侶套餐,令自己成為餐廳裏的大射燈。

2. 1個人去影樓影相

近年不少人會和家人或朋友去影樓留倩影,但獨人B就選擇1個人去影樓影相,話擺任何他想擺的「甫士」之餘,重話「終於唔使再影『一齊跳起』或舉V字手勢等7甫士」。

3. 隔位買電影飛

雖然冇拖拍,但其實同道「獨人」亦可聯合起來「做大事」,好似一班獨友去戲院買戲飛揀位時,有默契地每隔一個位買一張票,令該場戲沒有2人連位,這群「聯合軍」就如漫畫《稻中乒團》的「去死去死團」。想拖住手仔依偎着睇戲?下次吧!

4. 走入便利店刺穿避孕套

大時大節,情侶愛意特濃時都會共赴巫山,現代人性知識水平高,防禦設施當然會做足。但瘋狂的獨人C(真人真事),就希望世界上增添更多小獨人,令獨L界多添成員,於是乎他們就到便利店把避孕套刺穿……不過,以上行為是故意破壞別人財物,要負上刑事負任,切勿以身試法!

5. 1個人行婚紗展

獨人行婚紗展見到準新人一對對不是很「眼冤」嗎?錯!據某婚宴專家說,新人在籌備婚宴時因意見不合,吵架的機會率極高,尤其行婚紗展。獨人D見到這些情景當然「心都涼晒」,還可以走近吵架的情侶「放冷箭」說陰話﹕「真係諗清楚先好吖,咁就一世……」火上加油!

6. 獨享任食打邊爐/放題

秋風起,又是時候任飲任食打邊爐或去食放題儲熱量,但一般火鍋店都是「最低消費2個人」,獨人E不想約朋友但又想打邊爐,於是豪氣地俾2人價錢,享受1個人的打邊爐,霸氣盡現。

7. 1個人跟團去旅行

雖然不少人選擇1個人去旅行,但通常都是自由行,獨人F卻選擇報旅行團,話可以「識多啲人」之餘,又可以免卻制定行程的煩惱,更有機會1個人獨享1間房(雖然更大機會要和領隊同房)。

8. 1個人去唱k

唱k都是三五成群的活動,但獨人G甘願去唱「孤獨的k」,因為可以做足2個鐘「mic霸」,重話終於不用同10幾人輪唱〈勁歌金曲〉了!

9. 1個人去主題樂園

獨人H表示:「我1個人去搵威威司令同米奇老鼠唔得呀?約來約去都就唔到班friends時間,就算約到一齊去,有啲又話怕玩跳樓機、有啲又話玩過山車會嘔……結果又係我自己1個人玩,咁不如自己1個人去好過!」

10. 1個人睇話劇

文青獨人J不時都會1個人去睇話劇,話能夠專心留意舞台上每個細節,會比較投入劇情當中。不過唯一缺點是因為他買了單人位,他身旁就出現1個吉位,令該場次未能「全院滿座」……

情人節應如何選購禮物給伴侶?

情人節快來臨,新Monday為各位精選出10+高CP值又實用的情人節禮物女朋友篇男朋友篇;另外,不少酒店及餅店都有推出情人節朱古力禮盒,例如半島酒店、GODIVA、Venchi等,而MUJI更推出自製朱古力DIY!即看:情人節朱古力推介

情人節有什麼好去處及活動推介?

臨近情人節,除了要Book情人節餐廳及即場情人節送花外,一個浪漫的行程也十分重要!最近多了不少新開情侶拍拖好去處,而且是免費景點,很適合拍拖打卡,當中有…拍拖好去處