敬而遠之!7種衰同事你要望清楚

熱話

廣告

好同事,真係好似粒珍珠咁罕有,但衰同事呢?拿,唔使爭,你想要咩?攞去囉!

text – Richard photo – 網上截圖

1.愛無風起浪,說三道四

「聽講Judy同David有路呀!」、「阿花做咗一年就升職加薪,都唔知係咪同老闆有咩關係」此類同事喜歡道聽塗說,再加三分想像力,把假的說成真的。辦公室如此多「風風雨雨」,實在多得他們不少!

2.做事無頭無尾

總有些人做事無頭無尾,少少事都處理不好!最重要的是永遠要你處理蘇州屎。

3.靠個樣攞著數

識有啲女仔,真係以為靠副偈就可以掌握全世界,最幣啲男上司又真係受落呢!

4.孤寒唔夾錢

有人farewell要夾錢?夾錢叫到會?夾錢開party?永遠唔見人或者嘢照食、舞照跳,錢照唔夾。

5.成日食飯扮唔就得帶錢

cheap精典範,食飯永遠唔帶錢,問你借完錢你估佢還唔還?

6.愛打小報告

向上司打小報告、金手指最耍家!成功要訣永遠係踩住人上位!

7.挑剔愛批評

你做咩永遠都有彈無讚。呢啲同事通常講就天下無敵,做就有心無力。「咁巴閉你做呀!」但通常唔敢講出口⋯⋯

內容延讀:
誰是真名?20個 藝人原名 大公開!Part 2
>>>LIKE我們fb<<<
www.facebook.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
衰同事