【藍橘子】《無用emoji,女朋友話我態度差》

熱話

廣告

【藍橘子】《無用emoji,女朋友話我態度差》

今朝搭巴士返工,聽到面前有個西裝男人講電話,愈講愈激動。

本來諗住塞耳筒聽歌唔理佢,但基於八卦食花生嘅心態,Airpod又漏聲喎,我就勉為其難聽吓佢哋講乜。

點知個男人講咗一句,我差啲忍唔住爆笑咗出嚟,對話如下:

男人:「我態度唔好?!我已經send咗個笑喊嘅emoji啦!妳仲想我點啊?」

男人:「妳成日計較啲emoji有咩意思,無打emoji你又話我態度差!到底妳想我點啊?」

女人講嘢激動到連我都聽到:「咁你而家咪態度差囉!」

男人臨收線之前,仲對住個電話大吼:「我要返工啊!唔得閒理妳啲小姐脾氣啊!妳笑喊!BYE!」

從古至今,人類溝通時臉部表情都好重要,甚至講同一句說話,用唔同表情,畀人嘅感覺都唔同。

你笑住講粗口,人哋會覺得你講笑。亦根據調查顯示,100%嘅女朋友笑住講「無事~我都無嬲~」,其實佢係嬲緊你…

根據心理學所講,如果一個人溝通時眼睛經常瞟向門口,或腳尖指向門口,代表佢好想中止對話逃離現場。

有好多書籍,就係教你觀察對方「微表情」嚟得知對方當時嘅想法。

咩叫微表情?就係對話時,不自覺做出嘅小動作或表情。搔頭、搔鼻頭、托眼鏡之類…除咗一般對話,政客演講時嘅手勢都好講究。

而emoji正正就可以完美遮掩真實情感嘅工具,回想起以前ICQ,就算無EMOJI,都會打好多表情,例如=_=、T_T、A_A之類,一直到MSN、WHATSAPP,所以emoji係溝通不可或缺嘅工具。

我強烈建議公司出e-mail都要加emoji,因為就算你加Please kindly 乜乜乜,對方睇到時,都會覺得你串鳩佢做嘢慢。

但如果可以加個笑笑臉紅,或者馬騮掩眼嘅emoji,催人做嘢感覺上都有禮貌啲。

此外,成日聽人講交談最緊要望住對方隻眼,當你以為望實對方隻眼,就知對方有冇講大話?

其實…人體最誠實嘅部位,係對腳。緊張會un腳、會撓腳,心急離開時腳尖會對住個門口等等…

所以我覺得,男人咁鍾意J長腿,其實都係想瞭解女人個心諗乜啫~

內容延讀:

嗯哼媽一年內瘦25kg 減肥餐單大公開

LIKE我們fb

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!