【藍橘子】 《原來而家嘅中學生已經唔識周杰倫》

熱話

廣告

【藍橘子】 《原來而家嘅中學生已經唔識周杰倫》

text-藍橘子 photo-電視截圖、Youtube截圖 edit-希彤

部分內容由博客提供及授權轉載,不代表本刊立場!

最近同親戚個仔講起一個話題,佢讀緊中二,起初我問佢鍾意聽咩明星嘅歌,佢答我淨係會聽韓文同英文歌。

傾到到一半,我問佢識唔識周杰倫?
佢話唔識呢個人,完全未聽過佢啲歌…
我再畀周杰倫嘅相佢睇,佢話未見過,仲問我係咪韓國明星嚟。

喂大佬啊!而家唔係講緊周華健喎,呢個年代小朋友可能未必識周華健,但而家講緊周杰倫啊!Jay Chow啊!

「識打藍球、揸AE86飄移、同霍元甲一齊霍霍霍霍嗰個周杰倫喎!」我。
「周子瑜我就識…」

嗰一刻,我成個世界觀幾乎崩塌,竟然會有人唔識周杰倫?!
但諗深一層,原來周杰倫已經出道咗十七年,當年我親戚都未出世…
佢唔認識周杰倫都好正常。

當年,我第一次認識周杰倫係聽緊收音機,播緊佢首《開不了口》。當時我心諗:「呢條友唱咩…」

因為電台連續幾日都播緊呢緊歌,旋律開始入腦。我上網搵返歌詞先理解到佢唱乜,覺得歌詞好有趣,唔似一般情歌咁簡單。

我第日就衝去CD舖買晒周杰倫當年出咗嘅兩隻碟,就係嗰一刻,我就開始成為Jay迷。
兩隻碟日播夜播,一出新碟就即刻買。當年香港仲未流行youtube,想喺網絡搵片嚟睇好難,又搶唔到演唱會飛,只好一出碟就即時買。

到我認識咗女朋友,瘋狂用Jay嘅歌洗佢腦,令佢都鍾意埋一份。
直到十幾年後嘅今日…我真係好想睇一次周杰倫演唱會,但我依然搶唔到演唱會飛…

由出道開始就鍾意嘅一個明星,永遠都覺得佢嘅新歌就係潮流。
但原來,對現今嘅年輕人嚟講已經又老又娘,可能韓團先叫做最潮嘅明星。
正如當年我介紹老豆聽周杰倫,老豆依然只覺得最正嘅係校長譚詠麟,阿媽永遠覺得張國榮先配得上靚仔。

我幻想到十年後,陳奕迅同周杰倫開一個類似「左麟右李」嘅演唱會,我興高采烈咁入場支持,覺得呢個係世紀難得一見嘅台場演出。

而我個仔,只會覺得一班老嘢喺度懷念當年情…

內容延讀:

【藍橘子】同女朋友一齊耐咗,發現連性格都越來越似佢

>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!