【藍橘子】《點解旺角班大叔唱得咁難聽都有人圍觀》

熱話

廣告

【藍橘子】《點解旺角班大叔唱得咁難聽都有人圍觀》

【現在的旺角,是香港人喜歡的旺角嗎?】

最近,有一個喺外國讀書同工作十幾年嘅朋友。趁住假期佢返咗嚟香港,我帶咗佢周圍行街同食嘢。

有一晚我帶佢去旺角,佢一行出地鐵站門口見到而家嘅旺角,朋友當堂皺晒眉,嗰種失望、唔理解、茫然嘅眼神…

「點解旺角會變成咁嘅?」朋友問,仲差啲想喊出嚟。

朋友記憶中嘅旺角,仲係行人專用區被寬頻佬霸佔嘅年代,所有行人都行晒出馬路,反而兩邊行人路無乜人。

因為我讀嘅中學喺旺角附近,每日放學都會行一行旺角,好景、信和、再去網吧打幾粒鐘機先捨得返屋企。

但而家?!尤其係星期六、日,約人去街都寧願揀其他地方。

當朋友見到行人專用區,有堆大叔喺度夾Band,外加幾個大媽跳扭腰舞,朋友當堂抓頭髮幾近崩潰。

「呢班咩人嚟?!」
「佢哋係一群有搖滾精神嘅阿叔大嬸…」
「點解無人趕佢哋走?無噪音管制咩?點解無年輕人?得阿叔鍾意夾Band?」
「唔知…其實呢十幾年,香港發生咗好多事,都無得解釋…」

朋友唔明點解由寬頻佬會進化成一隊又一隊嘅大叔唱歌班,每檔音響鬥大,鬥唱得難聽…

你覺得呢班大叔真係熱愛音樂?有時星期日早少少出旺角,佢哋一早就擺晒音響喺度霸位,但只得
幾個連歌詞都未跟得切嘅阿叔喺度唱K。

首先我唔評論班大叔唱得好唔好聽,大媽跳舞好唔好睇…可能有人覺得「其實有個地方畀人唱吓歌
,發展嘅音樂文化都唔錯吖~」

但有個人,都想喺旺角行人專用區表演,而佢只係拎住把結他,表演咗唔夠一陣,就被警察趕走,
原因係佢唔係香港人…

而呢個人,就係大家都熟悉嘅日本街頭藝人Mr.Wally。

我亦聽聞過,有人試過帶結他音響學班大叔擺街唱歌,但唱咗一陣就有幾個疑似社團人士走埋嚟,
話呢個位置係屬於其他人,所有地方一早劃好晒位,唔係先到先得…

所以,你發現每一檔大叔搖滾團,每星期都企同樣位置。
不過我覺得最奇怪嘅係,即使佢哋唱得幾難聽,大媽嘅舞姿有幾影響市容,每晚都好多人圍觀…

每一檔都幾十人圍觀,佢哋會拍手、歡呼、甚至跳舞…

如果完全無人睇,呢班大叔仲會唔會繼續唱?到底「唔想被外國遊客睇到,怕影衰香港」呢個諗法
,係咪得我先有?

我朋友最後食完飯就返酒店,佢話唔想再破壞喺佢心目中嗰個旺角。

 

內容延讀:
【藍橘子】《當唱K時「新歌試唱」一首都唔識,代表你老了》
>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!