【莎比亞】情侶間最正確嘅 WhatsApp溝通方法

熱話

廣告

【莎比亞】WhatsApp有時真係好累事,成日都因為同女朋友溝通不良而誤會對方。

例如有時佢Send張自拍嚟,我又影番張自拍畀佢,點知佢話:「我唔係要你影番畀我呀,我係要你讚我靚呀!」我當堂黑人問號⋯⋯

text、image-莎比亞

內容由博客提供及授權轉載,不代表本刊立場

又有時佢同我講:「落緊雨呀,冇帶遮,成頭濕晒。」但佢之後再講咗第二樣嘢,佢就會Quote番轉頭話:「頭先做咩冇關心我?」我又中伏咁答:「你講咗其他嘢⋯⋯我以為話題已過⋯⋯」

再咁落去唔係辦法,於是我同女朋友提議一個「正確嘅 WhatsApp溝通方法」。

首先,我同女朋友解釋:「其實我覺得呢,有時鬧交係唔關我哋事,係WhatsApp嘅錯!因為睇唔到語氣,所以一件大事會變小事,或者有時Skip埋睇唔到⋯⋯」

女朋友都有啲明白,不過都話:「有啲位好明顯㗎⋯⋯係你蠢先Sense唔到啫!」

我知道我冇反駁嘅空間,所以和議:「係,我知我唔太適應妳,但妳講下畀我聽點做啦,我下次會做好!」

然後,佢慢慢咁逐個Message解釋番畀我聽,完美嘅回覆應該係點。

簡單得出一個結論,重要嘢唔用啲唔啱Grammar嘅英文講,都係打番中文,而大家都當WhatsApp只係一個閒聊嘅溝通工具,冇咩大件事,唔開心嘢都係電話或者真人見住面講,尤其鬧交,千祈唔可以WhatsApp解決!

女朋友都同意唔太睇重WhatsApp嘅對應,不過至少唔好已讀不回。

咁WhatsApp有咩用?

平時我好少開口氹女朋友,因為太難為情,不過女朋友就好鍾意我讚佢,就連WhatsApp同佢講:「我愛妳」、「妳好靚」、「好想攬住妳」都會好開心。

所以,稱讚女朋友成為WhatsApp最新嘅使用方法,平時講唔出口嘅肉麻嘢,盡情喺WhatsApp大講特講,或者多一句就多一句。

女朋友都會成日喺WhatsApp唔該我,多謝我,做一個有禮貌嘅女朋友(當然真人都係)。

識得用,其實WhatsApp都係一個充滿樂趣、充滿甜蜜嘅溝通地方。

拎起電話,睇一睇,窩心笑一笑。

【更多莎比亞文章】

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!