淘寶中伏勇者塔! 雙11買家陸續收到貨 中伏貨品圖集再瘋傳

熱話

廣告

淘寶可說是「Shopping精」的天堂,安坐家中就可以掃平貨,好過出旺角深水埗逼餐死。而「雙11」對Shopping精而言更可以說是一年裡最重要的一天,大量貨品低價發售之餘有些更免運費,不少人更說要一次過淘夠一年的份量!不過所謂「平嘢未必有好嘢」,不少買家陸續收到雙11貨後都發現中伏,近日在網上更瘋傳一系列淘寶中伏山寨商品,由輕量級到粗口級都有,一齊睇下有幾伏,挑戰這個淘寶中伏勇者塔吧!

text- Homan photo- Taobao、微博、爆笑貼圖區

淘寶中伏貨品圖集再瘋傳

山寨貨系列

不少人喜歡在淘寶淘山寨名牌,夠平嘛。而且不少店都聲稱貨品彷真度極高,令不少人都選擇博一鋪,結果卻苦了自己…

貨不對版系列

淘寶除了山寨貨,當然亦有很多「自家品牌」,衫褲鞋襪乜都有。不過理想與現實始終有點距離,一些貨品收到實物後根本不能用呀….

 

「你的樣子如何」系列

正所謂「人著衫唔係衫著人」,一件衫著得好唔好睇,有時問題並不是在於衣服本身,而是視乎你的樣子如何…

 

講粗口系列

講粗口系列就係…唔講粗口都唔知有咩好講了…

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!