【藍橘子】《究竟要用幾多年,香港人去IKEA食飯識自己執餐盤》

熱話

廣告

【藍橘子】《究竟要用幾多年,香港人去IKEA食飯識自己執餐盤》

近年香港改變得愈來愈快,好多只係幾年無嚟香港嘅外國朋友,都講過同一番說話。

「每次嚟香港,都好似完全唔同晒。想食嘅餐廳執咗,同一個商場,有一半舖頭唔同晒。生活節奏愈來愈快,連旺角行人專用區,都同以前唔同。」

 

有人覺得香港愈變愈衰,有人覺得發展係好事。但作為一個香港人,有冇隨住社會愈來愈好呢?

有段時間,我好鍾意去IKEA餐廳食嘢,啱啱登陸香港時貪佢夠平,食物質素唔差,我可以坐低半日工作,可以任添咖啡,得閒食件cake幾鬼寫意。

唔知大家有冇留意到IKEA牆上嘅字,佢哋需要客人自己收拾好餐盤,放去餐盤回收嘅位置。

 

 

畢竟香港習慣咗食完拍拍屁股離開,有服務員會幫忙收拾餐盤。

無論係老麥,定係Starbuck、Pacific Coffee…香港同外國唔同,都有服務員負責執嘢。

IKEA一開始就決心要香港人改變呢種習慣,希望客人自己清理食完嘅餐盤,請少幾個人,以平價食物作為回饋。(唔知真定假)

 

 

起初可能客人未習慣,又或者留意唔到牆上面嘅字,大家都知啦,Facebook你寫多少少字都too
long didn’t read,何況係餐廳入面嘅字?!所以我眼見好多人食完就直接離開。

幾年過後,情況有冇變好呢?大家習慣有冇改變呢?

 

 

上星期去IKEA食飯,呢度已經變成一家大細最鍾意嚟嘅食堂,莫講話搵個靜靜地嘅座位做工作,想搵個位坐都難…

但IKEA唔單止多咗客人,仲請多咗好多服務員,負責幫客人收拾食完嘅餐盤、抹枱、掃地、推餐車…

 

無錯,香港人嘅堅持打敗咗IKEA嘅計劃,我哋習慣唔執餐盤,就死都唔會變!

早幾年喺網上不時見有人討論,去食老麥同去連鎖咖啡店飲咖啡,會唔會收拾好再離開?

有部分人話喺外國生活過,習慣咗執埋先離開,反正只係花費十秒鐘,自己食完自己清潔好正常。

亦有人話,老麥同咖啡店請得服務員,就應該留番畀佢哋清潔,IKEA由唔請人變成請人,增加就業機會,應該多謝我唔清理餐盤!

 

 

唔知大家覺唔覺得,呢部分人嘅思維,好似強國人口中:

「我來消費,我就是爺,你就要服務我,待我優先~」
「你認為我來香港搶學位?搶樓?搶香港人權利?我有交稅啊!!我孩子將來也為香港服務啊~」

 

先不討論IKEA事件嘅對與錯,但呢種「我有權力,就要做盡權力範圍內的事」嘅思維,好難令社會變得更好。

你無可能特登丟多啲垃圾,令清潔工人就業機會增加。故意犯罪,令警察就業機會增加…
想要改變現狀,首先要無條件地「信任」。

 

信任只要自己清理餐盤,IKEA真係會用平價食物回饋客人。

信任我支持本地產品,佢將來會做得更好。
信任只要做好自己,社會就會改變。

有咗信任,社會就會有同理心。而只要每個人將「同理心」放喺道德首位,就唔會出現為咗利益而
出賣香港嘅行為…

 

不過~IKEA嘗試咗幾年都宣告投降。
咁改變個社會,又要用幾多年呢?

內容延讀:

【藍橘子】同女朋友一齊耐咗,發現連性格都越來越似佢

>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!