【藍橘子】《外國人覺得香港人飲食文化低一等?》

熱話

廣告

【藍橘子】《外國人覺得香港人飲食文化低一等?》

text-藍橘子 Photo-電影截圖﹑Youtube截圖﹑電視劇劇照

內容由博客提供及授權轉載,不代表本刊立場

 

最近同一位外國朋友傾計,佢喺英國一間餐廳做侍應,由於餐廳位置屬於旅遊區,所以經常都會招

呼到唔同國家嘅遊客。

而佢覺得好多亞洲人嘅飲食文化都非常奇怪,嚴重啲講,直頭侮辱咗被殺死嘅豬牛羊!

我笑笑口問有冇咁誇張,外國朋友逐一向我舉例。

例如,好多亞洲遊客入到嚟餐廳,只顧住叫嘢食,完全唔會叫嘢飲。

外國朋友指住我話,香港人尤其嚴重。本來以為香港人食飯唔習慣飲酒,但我哋連水都唔會叫,全

程得個食字,一滴水都唔飲好奇怪。

 

我向呢位外國朋友解釋,其實我作為一個旅遊Cheap精,去到外國嘅餐廳,除非好渴先會叫杯可樂,否則都唔會叫水,點解呢?!

因為佢連水都要畀錢啊大佬!

食飯前例牌奉上嘅麵包已經要收錢,不過唔緊要,香港人習慣食住先。

但支水就一定唔能夠妥協!

香港好多餐廳飲水都唔使錢,韓國餐廳仲成支擺喺枱面任飲。

一下子要畀幾蚊美金去買支水,心底裡覺得好唔值。

呢個亦係香港人嘅核心精神。一次免費,一輩子都要免費。

更重要嘅係,我真心覺得外國有汽嘅水好難飲…

外國朋友唔服氣,又舉多個例。

外國餐廳都會分開頭盤、前菜、主菜、甜品…但大部分華人都唔會識得分,一係叫幾個主菜Share,

 

一係就叫一個頭盤沙拉,幾個前菜,然後直接食甜品,完全唔跟次序。

仲有,亞洲人好鍾意成枱擺滿食物,唔係逐道菜上…

咁樣亂咁食法,完全唔識享受成個晚餐。

 

呢個同樣係文化問題,首先香港乜都講求效率,逐道菜上實在唔合乎經濟原則。由細到大我哋去酒

樓,都係叫到成枱嘢食。

香港人最鍾意嘅打邊爐,唔通食完成碟肥牛先嚟碟雞子咩?雞子點一次過啪晒成碟啊大佬?!

 

我相信絕大部分情侶去到一間餐廳,都會叫兩個唔同菜式再Share食。

大家都可以試到唔同嘅食物,何樂而不為?

 

其實唔單止飲食,各種生活文化都係一樣。

每個國家都有佢獨特嘅生活習慣,簡單一個例子,香港人就算去到外地,寧願買枝裝水,都唔敢扭

開水喉直接飲水。

 

就算明知過濾過,心裡都硬係唔舒服。因為由細到大,周圍嘅生活習慣已經根深柢固。

嗰種去一年Working Holiday就滿口英文,話自己已經改唔同口,又要每餐食沙津嘅偽ABC。其實心

底裡只係覺得外國比較高尚,返到香港繼續以外國方式生活,咁先夠型格。

 

但其實,我覺得就算去到外國旅行,只要唔影響到其他人,繼續依照自己以往嘅生活方式無乜唔妥

。無必要扁低自己文化,去抬高別人。

 

外國嘅屎唔會特別香,就算你滿口英文,屎都係一樣咁臭。

內容延讀:
【藍橘子】《結婚擺酒,真係會令夫妻關係破裂…》
>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!