【張晨】《睇見大街中擁抱嘅戀人,你總會覺得「佢哋一定係鬧完交,個男人氹緊佢」》

熱話

廣告

【張晨】《睇見大街中擁抱嘅戀人,你總會覺得「佢哋一定係鬧完交,個男人氹緊佢」》

text- 張晨 photo-電影截圖﹑Youtube截圖、唱片封套 edit-希彤

內容由博客提供及授權轉載,不代表本刊立場。

扶手電梯、地鐵車廂、Sogo大門、朗豪坊長電梯……

呢啲人山人海嘅地方,有時總會見到一對戀人,喺度激烈擁抱。

每次見到呢個畫面,你都會直線地諗
「肯定鬧咗交、肯定係個女仔就喊就喊咁啦,唔係點會大街大行咁攬法?」

冇錯,「擁抱」係一個好好嘅舉動,令對方感受自己嘅體溫,化干戈為玉帛。
多數喺一場激烈吵架之後,無論有冇結果就好,
攬實佢都係一個自然加冇死嘅行為。

有時行過,你仲會偷偷斜望,睇下女方嘅眼角有冇一絲淚痕。

唔知幾時開始,你覺得「喺條街攬實對方」,已經係種難為情嘅行為。
甚至係唔需要。
要攬,咪返屋企攬過夠囉。

你認定「冇可能」,可以幫「街頭擁抱」呢個行為冠上一個罪名 — 「鬧完交」。

要將一啲自己心底覺得唔合理嘅事「合理化」,唯有加入半分主觀。
「一定係鬧咗交。」

不過你走過去偷偷望,發覺呢對情人都係甜絲絲,冇淚痕亦冇表面傷痕。

好奇怪,但諗諗下,呢種傻事自己都試過。
只係時間太久遠,你一時醒唔起啫。

究竟係幾時?係上次「熱戀期」嘅時候。

而可惜嘅係,最長嘅「熱戀期」都係學生時代,社會經驗愈多,「熱戀期」就愈短。諗嘢現實咗、對世俗眼光都介意咗。

不自覺地,我哋都冇以前咁浪漫,
到今日,估唔到連人哋嘅「浪漫」都受到自己質疑。

有啲怪責自己,再望下人哋。
呢對攬到實嘅情侶,似乎同自己差唔多年紀。
你有啲好奇:「佢哋咁熱情,唔怕啲路人目光接納唔到佢哋嘅世界咩?」

但我忘記咗,
佢哋嘅世界,根本唔需要有其他人。

或者係愛情入面,唔需要太複雜。
不過呢個道理,我哋往往要花一輩子學習。

內容延讀:
【張晨】《你的唱K必唱歌單,有轉變過嗎?》
>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!