【張晨】《你的唱K必唱歌單,有轉變過嗎?》

熱話

廣告

【張晨】《你的唱K必唱歌單,有轉變過嗎?》

Text- 張晨 Photo-電影截圖﹑Youtube截圖、唱片封套

內容由博客提供及授權轉載,不代表本刊立場

近日同朋友們講起唱K呢個話題,大家似乎都冇太大衝勁。

明明細細個呢班老死都係「無K不歡」,
試過「貓頭鷹」、朝早7am爬起身唱「Morning K」。
時至今日,唱K呢項活動反而愈離愈遠。

有人認為係「年紀問題」,
但其他朋友就指出另一個重點:
「每個人都有批必點歌,而呢批歌,近十年有變過咩?」

我即時諗到幾首愛曲, 包括《死性不改》(男女混雙Version)、《人來人往》同《富士山下》。

前面兩首應該都過咗10年,15年都嚟緊頭。 最後一首《富士山下》,原來都已經「轉眼十年」 。

近期好Hit嘅廚神霆鋒,首本名曲《玉蝴蝶》,實過咗10年。 台灣代表《說謊》好啲,但都已經9年…

呢批歌,原來早就喺K房唱足10年… 當然中間有啲新歌穿插下, 但去到K房,你拎住Remote篤下篤下,好容易又會點返「必唱歌單」。

需知道,「一首歌你肯聽」同「一首歌你肯唱」係兩個層次。 而呢十年,要搵到一首「你想唱嘅歌」並不容易。

十年前你唱K,市面仲有好多你想唱嘅歌, 份「歌單」成日變, 有時唱唔晒,自然想「擇日再K」。 但近十年,感覺就係一種「重覆」。

不斷唱同一批歌,漸漸就冇咗意慾。 一隻幾好玩嘅Game,重玩100次都會膩。 尚記得樂壇盛世時,有啲歌係未派台先有「唱K Version」, 變相網上流傳嘅都係唱K時撳「伴唱」錄出嚟。

成班Fd真係特登去點嚟「聽」,聽到熟晒就唱! 嗰種熱熾嘅渴求,到今日都仲記得。

亦正正因為記得,所以更明白已經好難再回到頭。 係舊歌太好,抑或自己年紀太大? 我諗兩者都有關係。 一位音樂界前輩講過: 「你今日覺得唔太起眼嘅歌,到十年後可能就係呢家班後生嘅經典。 正如係阿媽至今都沉迷《似水流年》,而非《明年今日》。」

「呢家班後生」,呢句的確刺耳,不過都啱。我都唔後生啦。 或者每個人嘅唱K必唱歌單,都有個期限。 時間一到,就開始定形。同我哋嘅人生一樣。

你返咗5年護士,就多數都繼續喺呢個範疇發展;
我唱咗10年《人來人往》,就冇新人再代替到陳奕迅。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!