NIKE全新抽鞋系統 係咪易啲抽中?

波鞋

廣告

即係咁,我哋班波鞋友,成日都要借運、借身份證、借⋯⋯都係為咗想抽中對Jordan、NIKE X 肥文⋯⋯不過,之前有報導話出現咗「Sneaker-bots」機器人搶購插件,搞到各位波鞋友想抽中都幾難,每次身邊有人抽中鞋,直頭要還神。NIKE為咗令抽籤系統更公平更完善,將會喺9月21日推出NIKE全新抽鞋系統,第1對要抽嘅就係全黑Air Jordan 11 Retro Low,溫提要NIKESTORE.COM.HK,未有?早啲申請啦! 而家即睇全新抽籤懶人包。

text-譚大偉(ig:taiwaitam

 

・以後全部限量版都會透過呢個系統抽籤(落鋪都冇㗎啦),唔使再問人邊條link啦!

・新系統用電話都得,方便去到邊都可以抽鞋。

・以後大家抽鞋嘅次序變咗:「先登記,後抽籤,再選購」,不過無論點都好,都係嗰句,抽咗先啦!(

・中籤者可以喺指定時間內去門市攞貨或網上訂購。

每週新波鞋情報 5對你必愛之NIKE、AJ波鞋!

5個步驟即可抽籤購買機會:(9月21日正式推出全新網上抽籤系統)

1. 進入抽籤登記頁面(網址為: http://Gonike.me/draw)

2.登記成為NIKESTORE.COM.HK會員或以會員身份登入

3.填寫相關抽籤資料,並於此時選擇於門市購買或於網上訂購

4.成功登記抽籤及中籤者將會收到通知以示確認(抽籤結果將於發售前一天公佈)

5.中籤者需於指定時間內到門市取貨並付款或網上付款並送貨

 

第1炮就嚟對咁正,希望全新系統旺我,令到我可以破處(抽中)啦!
內容延讀:

聽完歌再想知多啲? 完全解讀JUNO〈雷克雅未克〉10件事

冧女一流NIKE AIR MAX 90 CITY COLLECTION

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!

There are 5 comments

Add yours
  1. 新Monday / 新抽Jordan系統你試咗未?球證鞋AJ11 low IE Referee玩公平

    […] Air Jordan 11 low IE今期力谷,先有OG白烈紋Cobalt,再有黃蛇Snakeskin,而一直吹會復刻嘅另一OG bred反而「胎死」,會改下年先出。最大原因係有今次嘅Referee出現,96年時,呢款黑中吊紅嘅AJ 11 low IE係俾球證着㗎,而喺今時今日唔係球證都有機會擁有喇!更要留意今次會採用全新嘅抽籤系統,聲稱可打擊機械人程式,咦!又會咁啱同對「球證鞋」一齊推出,唔通Nike想帶出,以後抽鞋系統會同球證執法一樣咁公平公正? […]


Comments are closed.