買唔到Yeezy?記者同你直踩巴黎睇adidas Tubular新鞋

波鞋

廣告

唔單止香港,就連外國嘅潮星都喪着adidas Yeezy Boost,但要買到除咗有毅力都重要有運氣,不過買唔到其實又怕咩喎!事關下半年adidas Originals將會強推Tubular一系列新作,鞋款設計前衛又夠潮,拍得住Yeezy Boost,其全球性宣傳企劃上週展開,小弟有幸出席adidas Tubular新鞋喺法國巴黎搞嘅派對,喺異地睇下啲新鞋順便睇下當地潮人着乜波鞋,樓上即去片唔該。

 

text – Jer(ig:jeraldli

今次巴黎搞嘅party名為Tubular Gallery,除咗飲下酒之外,就係俾大家摸下今季啲Tubular新作,而當中最注目嘅就係巴黎限定版,真係得巴黎先有得買,身處香港嘅你,無論男同女都係得個望字。

 

adidas Originals Concept Store 銅鑼灣京士頓街6B號鋪 2504 2186
內容延讀:

>唔自私!杜如科醒你8大執喼攻略

>HERMÈS未出先玩!5條土炮APPLE WATCH皮帶手造靚過原裝

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!