《新Monday》編輯部12人示範 adidas Climachill春夏指南

波鞋

廣告

人永遠都係得一想二,想當初潮流重未捲入跑鞋界,大家就成日怨點解跑鞋永遠都有function冇fashion,好着唔好睇。到跑鞋開始抬頭,推出大量復古及新款式,大家又話唔識襯,跑鞋難carry。OK,到後來搵埋model做styling示範搭配方法,大家都重係會呻model身形先着得好睇,真係好難服侍。

不過做記者就係鍾意玩盡唔同嘗試,為咗可以封住大家把口,筆者就決定搵嚟《新Monday》編輯部12位同事,親自演繹全新adidas Climachill春夏系列,12個鞋款,12種襯法,我係你就keep起呢期稿,第日想輕鬆舒服着對跑鞋出門口又諗唔到點襯,打開呢版,搞掂。

text – Lok(ig:loklokb1021) photo – Billy、Jacy


有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!

There are 3 comments

Add yours
  1. 新Monday / 新Monday編輯部著用示範 Reebok鞋款秋冬指南

    […] 記得早幾個月寫咗篇稿–「新Monday編輯部示範‧春夏指南」,反應意外地好,再之後嘅「編輯部示範‧潮襪造型」亦有回響,可能喺呢個「有圖有真相」嘅世代,剩係靠文字或者styling已經滿足唔到一眾讀者,最有公信力嘅方法就係親身演繹。所以,喺呢個即將踏入秋季嘅時分,又到新一輪「出賣同事系列」,搵嚟編輯部8位同事示範Reebok鞋款秋裝襯法,等大家有啲參考,做好準備換季。記住bookmark! […]


Comments are closed.