NIKE Roshe Cortez 藤原叔叔阿甘鞋

波鞋

廣告

Natural Motion(自然律動),從來都係NIKE Roshe系列設計嘅最大宗旨,亦係佢哋成功、受歡迎嘅原因,流線形、簡約、超舒適,令佢成為「人試人愛」嘅百搭鞋款。
而筆者我一直都咁講,NIKE喺成功發展1種技術後,一定唔會自滿而停滯不前,相反重會搵方法不斷同其他自家成功元素結合再進化。今次又一例証,除咗推出新色新pattern之外,重同經典鞋款NIKE Cortez結合,都唔夠?再搵埋藤原叔叔出對Fragment版,真係玩極都重有貨。

text – Lok(ig:loklokb1021) photo – Mike W.

NIKE Roshe Cortez NM 閃電加冕
要數經典跑鞋鞋款,NIKE Cortez絕對佔一席位,當然電影「阿甘正傳」係一大因素,戲中主角呀甘(Forrest Gump)就係著住NIKE Cortez跑過全美,感動全球影迷,Tom Hanks重以呀甘一角榮獲奧斯卡金像獎最佳男演員,所以NIKE Cortez又有「阿甘鞋」之稱。今回NIKE就呢對咁有標誌性嘅鞋款同Roshe結合,發揮Roshe自然律動嘅超舒適特性。除咗紅白藍同黑色之外,重有Fragment Design藍白色添!不過鞋身冇閃電冇字,要喺鞋墊先搵到,唔講你都未必知囉!

下頁睇波點Roshe


內容延讀

《新MONDAY》跑步影像企劃 RUN2CONNECT「失明篇」~前

2015 NIKE BASKETBALL「RISE 打出名堂」蓄勢待發

NIKE Roshe NM 波點可愛風
至於本身已經係進化版嘅NIKE Roshe NM,今次就係外型設計上著手,套上波點pattern,加上4種搶眼鮮色,少男少女情懷出哂嚟。鞋底嘅彈性溝槽加泡棉中底更加貼合腳型,超輕巧、勁舒服,夏天要有。

 

KICKS LOUNGE 海港城港威商場三樓3237號鋪 35802783


內容延讀

《新MONDAY》跑步影像企劃 RUN2CONNECT「失明篇」~前

2015 NIKE BASKETBALL「RISE 打出名堂」蓄勢待發

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!

There are 3 comments

Add yours

Comments are closed.