ONE PIECE 開倉?4大必搶特價figures最低4折?

熱話

廣告

ONE PIECE開倉?其實係Bandai(http://p-bandai.hk/)喺奧海城舉辦「Figuarts ZERO ONE PIECE Pop-Up Store」,展出多款ONE PIECE同其他TAMASHII NATIONS嘅超正figures!而家卡通展又點會少得Pop-up Store呢?今次嘅《ONE PIECE》展嘅Pop-up Store直頭好似開倉咁,好多新款嘅figures一樣大減特減,有啲重低到4折咁滯,各位粉絲,係時候相約一齊奔向大「海」,尋找傳說中的海賊王葛魯‧D‧羅渣之寶藏啦!

text、photo – 專題組

ONE PIECE 開倉no.1必買:Figuarts ZERO Combo

ONE PIECE開倉中最抵X的一定是這三隻Figuarts ZERO combo,原價$990,現場以$480就可以帶晒「Figuarts ZERO – 薩波 5週年版」、「Figuarts ZERO – 路飛 5週年版」及」Figuarts ZERO – 艾斯 5週年版」返屋企。

Figuarts ZERO – 路飛 5週年版可以換頭,戴唔戴帽你話事囉!

艾斯連手都可以換埋,戴帽chok啲喎。

ONE PIECE 開倉no.2必買:靚女劍士Rebecca

靚女Rebecca就由$300減至到$140,即係大約4折呀!

ONE PIECE 開倉no.3必買:扮Lucy嘅路飛

呢隻扮Lucy嘅路飛,就由$260減至$110!半價!

內容延讀:
大阪環球影城最強暑期限定!ONE PIECE、龍珠、死亡筆記3大動漫熱爆進駐
英文考起藝人?跟住明星學港式英文金句

ONE PIECE 開倉no.4必買:SD版3兄弟

「串燒3兄弟」SD版,由$500減到$330!

現場當然重有勁可愛嘅索柏賣啦,但採訪時重未定價錢。

期間限定店將以海賊船為設計藍本,重有展出勁多figures同場景,即時帶大家去睇!

另外當然唔少得嘅當然有一班海軍啦!

每隻figures都好正,作為忠實粉絲,點可以唔帶晒佢哋番屋企?

重有兩個主角嘅紙1:1公仔

跟住發哥去……港星行山路線全攻略
展場中間有1個擺咗近百隻figures嘅場景裝置,必睇!

現場除咗ONE PIECE figures,重有其他卡通figures登場,都係等大家自己發掘啦!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!