率先詳細睇!Kuromi展5大必玩區

生活

廣告

在《奇幻魔法Melody》裏作為大反派的Kuromi今年10歲了,今次終終於有機會擔正啦!事緣葵芳新都會廣場邀請了Kuromi’s 5軍團一齊來港過聖誕,齊齊搞Kuromi展﹕商場將會架起樓高兩層、高逾20呎的「The Loft Style Kuromi Hotel」,以Kuromi最愛的黑、紫色及工業風(Loft style,如使用原木鐵架、外露的水管及垂掛式的鎢絲燈)打造,風味極raw!Kuromi’s 5軍團全員企定定等你check in!

Text-專題組

Kuromi展分為大堂酒吧、星級髮型屋、美式桌球區、五星級總統套房及期間限定店5大必玩區,記得要影晒全部才走啊~~~

酒店大堂

身穿整齊制服的「Bellgirl」Kuromi’s 5軍團團員Nyanmi企定定等住服務大家,大家亦可與前台服務員Kuromi「打卡」拍照,即可完成「check-in」手續啊~~

「住客」check in完可到大堂側的Kuromi Bar與Wanmi「摸酒杯底」,亦可叫調酒師Baku調一杯聖誕特飲給你。

內容延讀:
教你用盡10個iPhone6s的3D touch功能

10個黃翠如撻着唐詩詠行徑

星級髮型屋

髮廊沿用Loft風格,大家可以見到Kuromi爽YY地躺在椅上享受洗髮服務,而Baku已準備為訪客度身打造全新的秋冬形象。

五星級總統套房

說得五星級,豪華大床是指定動作吧?

桌球區

套房旁更特設美式桌球區,各位桌球愛好者可與Kuromi一較高下!

內容延讀:
教你用盡10個iPhone6s的3D touch功能
10個黃翠如撻着唐詩詠行徑

期間限定精品店

Kuromi展又怎少得pop up store?以下就是Kuromi粉絲必買的精品﹕

Kuromi豆袋公仔 $45

《梟雄》5大膠位

Kuromi頸枕 $89.9

Kuromi file $8.9

Kuromi毛公仔磁貼 $126

Kuromi毛公仔 $266

Kuromi tote bag $273

The Loft Style Kuromi Hotel
日期:11月8日至2016年1月3日
地點︰新都會場3樓天晶館
內容延讀:
教你用盡10個iPhone6s的3D touch功能
10個黃翠如撻着唐詩詠行徑
原大Tomica現身香港鬧市
香格拉最愛亞洲男
《Citymapper》驘硬其他地圖app

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!