Emoji出現D2 Place!10隻發光Emoji同你影selfie

飲食

廣告

無可否認,Emoji已經是日常生活的一部份、一種新興語言。由即日至4月30日,D2 Place將變身為「Emojiland」,一隻隻Emoji由虛擬網絡走到現實世界,變成3D立體裝置同大家影相!

text-專題組

影齊10隻做相片Emoji

D2 Place打造10個高度約1米的Emoji發光裝置,展示於商場1期1樓至3樓各層無論攬住影、瞓住影都一樣咁正!我建議大家影齊這麼多隻後,自己再ps下做相片emoji,夠獨一無二。

 

內容延讀:
MIFFY銅鑼灣開展!9大必搶限定PRODUCTS
LINE熊大親密新角色登場!「CHOCO」最愛SELFIE
屋邨茶餐廳味道 囍帖街冰室10年後重現觀塘
與其買-5KG褲,不如學韓星瘦腿法
SANRIO旅行袋3種用法 隨今期《新MONDAY》特別版有

搵Emoji解謎

除了可與3D Emoji燈箱合照,大家更可以跟他們玩「捉迷藏」,事緣大會將Emoji組合成趣味十足的訊息密碼,躲藏於D2 Place 1期各個神秘角落,等待你和朋友們一起動動腦筋,將謎語一一解開!

2樓更設有多達30款Emoji道具,讓你即席發揮創意,組合成獨一無二的搞鬼訊息,影相留念,大家玩埋先走!