大埔開7千呎 AEON 12蚊店,盤點 21件瘋搶家品+日用品 !

生活

廣告

AEON 旗下的 12蚊店 Living PLAZA by AEON 近年似有大舉擴張之勢,繼本月頭黃大仙分店和上月屯門分店開業後,本周殺到入大埔區,更位於大埔人流集中位置廣福道,絕對是大埔人的福音!盤點 21件瘋搶家品+日用品 ,大埔街坊們可以慢慢逛了!

資料來源-新假期

大埔 AEON 12蚊店 !7500呎勁多家品+日用品 !

對比市區幾間上萬呎的 AEON 12蚊店 ,其他的分店一般只有1000至2000呎左右,大埔這家AEON 12蚊店 絕對令人驚喜,當眼的地鋪面積足足有7500呎,共5700款貨品遠超眾多分店,目測家品和日用品的存貨相當多唔怕無慣,較為驚喜的是襪子和杯碟廚具的位置較大,款式遠超其他分店,家品迷必掃!

中午時間人頭湧湧,學生哥與家庭主婦一齊掃貨!

10大必掃日用品+夏日小推介!

實用美觀!11大杯碟、廚具+清潔用品

LIVING PLAZA BY AEON

地址:大埔運頭角里4號富景大廈LG/F (顯示地圖)
營業時間: 10am – 9pm
查詢: 2649 7918

 

內容延讀:

全港首間LEGO Store開幕!即睇場內5大特色位

>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!