再一次引證髮型對形象嘅重要性!盤點9個藝人出事髮型

生活

廣告

髮型對一個人的整體感觀真的非常重要,但常常都會有想換髮型但又沒有概念的時候。這時相信大家都試過會參考一些當紅明星的髮型,或直接拿明星的照片給髮型師參考,但其實明星常常會因要拍劇而改變造型和髮型,所以他們的髮型也會有敗北的時候,而以下這9個藝人的經典髮型,大家都應該深深刻在腦海內,一起來回顧這些出事髮型吧(笑)。

text – chevonne photo – instagram、電視劇照、Youtube截圖、新傳媒資料庫

邊個話明星髮型一定係潮?9個藝人出事髮型

1. 陳豪

相信有追開《使徒行者2》的TVB忠粉們對陳豪這個凌亂長髮look記憶猶新,只可說如果鬥額頭高的話,陳豪認第一無人會敢認第二。

陳豪的髮型總帶給人驚喜,這個中年油頭造型也不例外,不看清楚點還認錯他是住在小編家旁的陳伯。

2. 周柏豪

周柏豪一直是男潮明星的代表,其標誌性「比比鳥」All Back頭成功風靡萬千少女的心,在「比比鳥」頭出世前,他曾與蘇民峰師傅撞過髮型,他稱「還掂都留了一把長髮,倒不如在剪之前漂染,做一些歌手不會做的事,金髮男歌手應該無幾多個!」對啊,真的沒幾個人會夠勇氣留MK金長髮~

3. 胡定欣

嘩!胡定欣明明咁有仙氣和氣質何解搞成咁?唔講唔知呢個係胡定欣在《當旺爸爸》劇中造型,三七瀏海加上大媽菇頭,非平常人Carry到,唔知胡定欣回望返呢個造型會唔會想搵個窿捐呢?

4. 徐子珊

就算無追過《學警出更》的朋友都不會對徐子珊這個Boylish激短髮造型感到陌生,小編完全感受到子珊為工作而犧牲的熱誠,遠睇仲有啲幾分似假日喺維園嗰啲…(你懂的)。

5.李璧琪

髮色對一個髮型有幾咁重要,可以從李璧琪的髮型中找到答案,染個淺粉紫色短髮莫非想增添一份年輕,抑或是想加入韓潮向G-Dragon致敬?

6. 楊丞琳

雖然說楊丞琳在《不良笑花》這個是假髮造型,但拍劇拍到要自毀型象配上這個大鬈毛頭真的不是人人接受到,其實楊丞琳走可愛路線配這個髮型都勉強可以被形容為「萌呆」,但如果是其他人的話就不敢恭維了。

7. GEM

宇宙GEM由衝出香港到內地發展依然人氣高企,除了人氣外,她的髮型也曾經衝出常人的界限,其實有很多外國女星都曾嘗試剃頭剷青的髮型,不過都係嗰句:唔係個個都Carry到囉!

8.蔡思貝

蔡思貝?達哥?蔡思貝?達哥?媽呀好亂啊~堂堂一個香港小姐髮型、臉型和造型都俾人話似足一個男人,俾著小編心裡肯定_出來,但蔡思貝咁大方點會嬲嬲豬先,係咪?

9.木村拓哉

小編細細個就睇木村拓哉啲劇睇到大,講起木村在《戀愛世紀》的造型簡直令無數少女心心眼,但原來男神形象都有失守的一刻,唔知木村可否推介Gel這個髮型的髮泥和定型噴霧給小編呢?定型力十足!

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!