粉紅控必冧!人氣甜品店限定玫瑰甜點

生活

廣告

「食甜品係第二個胃」無論任何時候,食甜品都係不少人的心頭好,今次就推介fresh與城中人氣甜品店聯乘推出以玫瑰為主題的期間限定玫瑰,別以為甜點店只是求其加兩塊玫瑰花瓣就算數,今次款款甜點都非常有心思,配搭與味道都充滿新鮮感,勁高質!

(presented by fresh)

High Tea 之選:夢幻玫瑰凍飲

L’attitude的飲品不論是頂著 一大團忌廉,還是棉花糖,造型都充滿童話感,外型超呃 like!玫瑰美式咖啡、玫瑰奶昔及棉花糖玫瑰朱古力一邊飲,一邊伴著棉花糖及忌廉甜味 ,再加上絲絲花香味,好睇又好味﹗

位於One Island South連卡佛傢俬部Showroom內的sensory Cafe 充滿格調,傢俱、裝飾件件都是精品,環境夠哂hip﹗玫瑰西柚慕斯凍餅,花香配搭清新西柚味道,呷一口甘香的玫瑰烏龍香檳茶,hae 住過一個悠閒下午就 fit 哂!

Refreshing 之選:手工雪條 +立食刨冰

轉眼間,天氣已飆升近30度,涼浸浸嘅甜品就啱哂喇!近年興起的手工雪條,顏色靚,味道清新,又夠透心涼!I See I See 雪條由北海道牛奶混合慢磨機壓榨的果汁製作而成,味道濃厚無添加,今次期間限定就推出了玫瑰冧冧梨,混合香梨、布冧、士多啤梨果汁及玫瑰果醬,散發淡淡玫瑰幽香,再加上檸檬及玫瑰花瓣,味道甜而不膩﹗

另一款涼浸浸之選,就是大坑越後屋的刨冰!以日式刨冰、戚風蛋糕及咖啡為主的越後屋,走立食路線,今次就為聯乘甜品設計玫瑰雪花刨冰,賣相超fancy,軟綿綿的刨冰加上坊間少見的玫瑰味雪糕及玫瑰脆片 ,打破一般刨冰只有碎冰的沉悶格局,口感棉密,具空氣感,讚!

輕食之選:爆谷雪糕+女神曲奇

邊行邊食就最爽!韓國人氣雪糕店 Sweet Monster 在首爾人氣爆燈,多款不同口味的雪糕加爆谷,口味夠青春!濃郁的牛奶雪糕夾著鬆脆的爆谷,配上微甜的玫瑰糖漿,加上士多啤梨脆脆及士多啤梨乾, 滿口甜蜜蜜﹗

女神欣宜主理的Homie Cookies叫好又叫座,軟身 、濕潤的特色與一般香脆曲奇口感不同,但無損美味, 充滿花瓣的限定曲奇超靚,勁呃 like!白朱古力曲奇吃時帶玫瑰幽香 ,加上覆盆子酸中帶甜的味道, 食多兩塊都不會膩﹗

好食又好用?

玫瑰除了夠靚,其實都好有護膚價值。fresh皇牌玫瑰保濕系增加了新成員 – 玫瑰深層保濕柔膚水,蘊含玫瑰花水、玫瑰精油及玫瑰果萃取,可調節肌膚水分補給,鎮靜、舒緩、撫平肌膚細紋。無酒精水潤配方,適合任何膚質,使用後可深層滋潤肌膚。當中更加入正天然玫瑰花瓣,片片花瓣在柔膚水中漂浮,感覺極夢幻!

fresh Rose 玫瑰嚐味甜蜜巡禮

日期: 21/4 – 31/5

詳情︰http://tiny.cc/kd2hky

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!