超新鮮!《 新蚊初體驗 》同豪Dee@微辣一齊帶你去DIY肩甲!

生活

廣告

手工DIY聽得多,但DIY肩甲你又有沒有聽過?不如由《 新蚊初體驗 》帶他一起去「武器屋」跟師傅一同體驗親手造肩甲啦!好新鮮又好神奇的體驗啊!

text-bao photo-《 新蚊初體驗 》截圖

《 新蚊初體驗 》同豪Dee@微辣一齊帶你去DIY肩甲!

相信沒有太多人試過親手整一個肩甲,就由隆仔、豪Dee帶大家去看看他們的初體驗啦。

來到「武器屋」,竟然有全香港最重的劍!?

隆仔、豪Dee加油!

事不宜遲!立即開始今日的任務:整肩甲。師傅好認真地教兩個初哥!

原來整一個肩甲真的好不簡單,看看師傅幾大力!他的肌肉快爆出來了。

豪Dee好努力在學習,撐住啊!

師傅說他曾經用半年時間整一個肩甲,豪Dee覺得好浪漫啊,哈哈。其實都頗浪漫,半年都對著同一塊肩甲,最後有成果一定很滿足。

如果大家有興趣,不妨去「武器屋」找師傅學兩招啦!

武器屋 Weapon House

地址:旺角登打士街36號恆威商業中心18樓全層

電話:9514 0586

FACEBOOK:http://www.facebook.com/WeaponHouse

https://youtu.be/blVHGNMrcsE

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!