志明Land Rover Defender停產愈炒愈貴 教你平玩潮人Dream Car!

生活

廣告

《春嬌救志明》上畫已兩星期,票房強勁,唔睇冇話題!雖然好多粉絲「詐型」今集的「夭心夭肺」對白冇前兩集咁「夭」,但戲內仍有勁多正位值得回味。由翻唱經典歌(〈傳說〉、〈當我想起你〉等等),到志明「大花同」豪使$95,000買Dali、買「磚頭」(樓)保值變成買潮牌Supreme真磚頭,這些都是城中熱話。而女粉絲最buy志明外表好似玩玩下,但實質勁長情,好男人永遠最殺食,你見王浩信(Saving)就知!

text – 欄路虎 photo – 新傳媒、官方圖片、預告片截圖、網上截圖、DEFENDER ON ROAD CLUB(HONG KONG) facebook group28car.com

雖然啲女已被佢哋溝晒,但其實男粉絲都好buy「長情志明」,說的是他由第1集起已揸有「男人的浪漫」之稱的英國越野車王Land Rover,今集更玩埋終極吸女型號Defender,我敢講,揸出街,殺晒!更殺的是它油錢平,自前年停產後車價有升冇跌,又慳錢又可保值,只要keep住適當保養真的「揸一世」都得。集以上優點你女友/老婆一定讓你「出牌」,不過,用來吸女除外^^”!

志明Land Rover粉絲 最愛揸越野車

志明(余文樂)除戲內鍾情Land Rover外,戲外同是越野車fans,他曾揸過英國Land Rover的Evoque、美國Jeep的Wrangler,還有潮界最buy的德國Mercedes Benz G-Class,全部都是男人dream car,你你你都話正呢!

日牌Neighborhood主腦瀧澤伸介、I.T老闆沈嘉偉、Juno、張智霖都係Mercedes Benz G-Class粉絲,潮唔潮?你話喇!

Land RoverEvoque

JeepWrangler

第1集《志明與春嬌》,志明已經揸部Land Rover Freelander車住春嬌週圍去撲煙買。

第2集《春嬌與志明》,志明情敵Sam(徐崢飾)揸架Land Rover Freelander 2車住春嬌去兜風。

志明Land Rover 5招教你入門玩

1.入group識人好過識字

今集《春嬌救志明》內樂仔揸那架Defender的車主活躍於香港Denfender group,經他悉心「重改」後份外靚仔,純友情借出,有興趣了解更多Defender可以加入fb group交流交流,入面全屬愛車之人,偶有放車,易執筍貨。

DEFENDER ON ROAD CLUB (HONG KONG)

2.識玩必玩柴油版

Defender雖然有分電油及柴油版,但大部份人都會揀柴油版,一來電油版只在80年代出過,現在還健在的話,車都好舊了,更重要是柴油版油費平好多!以2400cc計,平均油費只需$0.5/公里,真的抵玩到喊!

 

3.必入手2014年前車

柴油版Defender在香港必須以「柴油商業車輛」登記出牌,換句話講即同貨Van一樣要年年驗車(要型冇法啦!)。另外政府規定由2014年2月起登記的柴油商業車,15年後必須強制退役,所以這個「死期」前出牌的二手車車價會較高(當年新車約$438,000,現二手價約$428,000),換句話說,抗跌力亦高,建議必揀。

4.早兩年停產早買早享受

Defender生於1948年,曾為英軍專用軍車,二戰後轉型民用市場,「服兵役」67年後到2015年終於退役,係呀!而家想買新車都冇㗎喇,所以二手靚盤都多人「吼」住,趁重多選擇就早買早享受吧。

60周年特別版Defender

 

5.最好揀架冇off 過road

Off road,即是行山呀!一班越野發燒友都愛用它來上山下海,當然,Defender絕對應付自如,但如果你本身只冧它的外形,常on road揸的話,就最好揀架冇off road過,始終攀山涉水對部份機件勞損頗大(如懸掛系統),買前諗清楚用途喇!

大伙兒出車off road玩,的確刺激好玩。

余文樂近況外貌大走樣?

余文樂近日被發現人在日本被女粉絲野生捕獲,從照片中所見,不但左右臉明顯不對稱,大小眼十分嚴重,右眼明顯撐不大及下垂,單邊面由眼、蘋果肌以至嘴都特別下塌…詳情請看

余文樂品牌Madness為何倒閉?

余文樂成立的個人品牌「Madness」,成軍以來都不斷爆出負面新聞,更多次捲入抄襲風波中,更被死對頭陳冠希EDC嘲笑品牌為「SADNESS」及「COPYNESS」。之後品牌再被爆多次抄襲日牌Visvim、Wtaps、Neighborhood等等,令Madness慢慢步向沒落…詳情請看