【張晨】對阿爸阿媽嚟講,仔女請佢去旅行,已經係一個感動嘅成就

生活

廣告

【張晨】「同阿爸阿媽去旅行?」 呢樣嘢我真係諗都唔敢諗…

你都預測到自己要做「提款機」、翻譯員、攝影師、Google Map,仲要成為兩老中間嘅紛爭調解員。

淨係預測,都已經雙腳抖震; 行前一步,必定會墜入深淵。

然而,呢個「深淵」, 近年愈來愈多朋友墜入。

雖然個「墜後感」同大家預測一樣, 同家人旅行都係包含痛苦同辛酸, 不過同時佢哋都話 「係辛苦,但阿爸阿媽又真係幾開心…雖然中間會燥,但點形容呢,總之係開心嘅。」

我體會唔到呢種「開心」, 因為近年自己都少外遊,更遑論「家庭旅行」。

但有一次,阿爸阿媽就Plan緊去旅行,媽媽細細聲問我一句: 「你都係去唔到架啦。」

我輕輕一聲:「嗯…」

「嗯」完之後,我突然諗起,老竇都退休咁劑,阿媽都唔係搵好多……

我行出間房,同佢哋講:「你哋會使幾錢?不如我請你哋啦。」

嗰時,佢哋個笑容,好難忘,唔知點形容,亦真係只有用「開心」嚟形容。 阿媽嘅反應比較激烈,係咁講:「真係架?多謝阿仔!」

激烈到當晚阿媽同啲朋友傾電話嘅內容都係「個仔請我去旅行」。 連阿爸都叫笑住叫佢冷靜啲。

但佢話:「哇,個仔請我哋去旅行喎,不知幾威呀。」

我喺房聽到,覺得嗰一萬幾千,又唔係畀你哋坐頭等,自己都做咗咁多年嘢,有幾威呀… 不過諗諗下,幾多錢唔係重點,「個仔請」先係重心。

或者,每樣嘢都有「成就解鎖」, 對爸爸媽媽嚟講,養育一個小朋友,由供書教學開始嘅春去秋來, 由矮變高;由跟喺後面到跑喺前面, 終於一日,呢個小朋友用自己嘅錢,請佢哋去一次旅行。

即使廉價,但都已經係一項成就。 所謂淡淡幸福,就係: 孩子們毫不經意嘅心思, 父母間引以為傲嘅小事。

我偷偷哋喺房望出去,見到佢哋笑瞇瞇望返住我。 似乎佢哋仲當我係一個細路仔。

我知道,喺佢哋眼中,我永遠都係一個細路仔。
內容延讀:
閨蜜决裂、反目成仇?旅行要小心7大易中伏位
>>> LIKE我們fb <<<

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!