布甸狗涉谷站現身!米字型Pat Pat最搶眼!

生活

廣告

布甸狗誕生20週年,慶祝活動真是浪接浪。上個月他才在尖沙咀The ONE開展,月頭又去了東京新宿站,化身為11隻1.3米高的立體公仔,讓乘客可以攬着他拍照。今次他再突襲另一個車站--涉谷站,以全新形象見大家,上次錯過了的朋友,今次記得把握機會!

text-bo photo-Sanrio Japan(www.sanrio.co.jp/news

今次布甸狗會以半立體造型現身涉谷站,得意又治癒。活動由即日至4月10日涉谷站的2樓中央大廳展出,最近去日本的朋友記得去潮聖!

除了有正面的布甸狗外,當然不少得他最有標誌性的「米字」!他更帶同他的朋友仔一起來玩。

內容延讀:
7隻你一定未見過的布甸狗 齊集尖咀慶生辰
IPHONE慢到嘔?教你用IOS BUG終極加速100%超爽

在布甸狗出現在涉谷站前,他亦曾出現在東京新宿站。可惜活動早已在3月13日結束,即刻跟大家一起重溫一下極級可愛的布甸狗毛公仔柱。

邪留丸少年版/飛天小女警回歸 90後唔係唔睇呀?

東京新宿站內的布甸狗全都有不同的表情,每隻都好可愛!

看到這些表情可愛的布甸狗,真的會讓人忍不住衝過去攬着他!

每隻布甸狗都有1.3米高,一整排出現在車站內相當壯觀。

內容延讀:
7隻你一定未見過的布甸狗 齊集尖咀慶生辰
SNOOPY MUSEUM TOKYO 4月開幕 超正PRODUCTS率先睇!
IPHONE慢到嘔?教你用IOS BUG終極加速100%超爽
6大紓敏噴霧激鬥 抵買、保濕、滲透
仙人掌都要潮? ASICS GEL-LYTE V X FEATURE「PRICKLY PEAR」

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!