【健吾】我想分手

熱話

廣告

【熱吻背後by健吾】健身教練語錄:「有個兄弟,同個女人拍咗8年拖,都分咗手。」
我:「哦!係呀?咁咪好囉。」
健:「好?」
我:「你個兄弟年中都去老蘭玩唔少啦。咁咪可以專心去玩囉。」
健:「你唔明㗎喇。去玩嘅重點,係有個喺屋企,先叫去玩吖嘛。冇人等緊你,去玩邊開心?」
我:「……」

*  *  *  *  *  *

#癡男怨女問健吾 015 23/11/2015/10:57:04

S小姐問:

我有個拍咗4年拖嘅男朋友,但其實由始至終,我都知自己唔夠愛佢,因為性格、思想都唔係好夾,但佢一直對我好好,上次重送咗隻鑽戒俾我,暗示過幾年會想同我結婚。但最後我識咗個有婦之夫,重有小朋友嘅,其實我深知冇可能同佢一齊,而且似乎同佢一齊都唔係我想要嘅結果,但我就好想同佢搞嘢。其實我係咪應該同男朋友分手?其實同佢一齊期間,我已經同過2個人ONS which is我以前係未試過。其實我真係唔知自己想點……其實我男朋友係我初戀情人,所以我都怕分咗手搵唔到第2個,我知我係典型港女……但真係矛盾……唔知自己想點……

*  *  *  *  *

親愛的S小姐:

很多時候,我都被問及1條很難回應的問題:如果我將來嫁了1個我不愛的男人,這樣有問題嗎?
然而,在我眼中,很大部分的愛情問題,答案都是收藏在問題之中。你可以問:你應不應該跟男朋友分手,你已經有想跟他分手的念頭。

很多時候,在一段關係之中,愛不愛好像不是重點,重點是「想不想在一起」。
大學時期有個朋友,他不帥。唯一令女生會上釣的理由,得1個:「我只要對她好,好到一個點她找不到別的男人對她那麼好,她就走不了。」

《喜寶》邏輯。

有聽過嗎?

亦舒小說《喜寶》中,那個想得到喜寶的男人,給金錢、珠寶甚至1座蘇格蘭堡壘。

那男人相信,只要寵壞喜寶,她就會令女人留在她身邊了。而喜寶也不甘寂寞,跟1個外表平平的宋家明調情。而調情的事被老男人發現後,喜寶也再沒有癮頭去玩了。

然後,我的朋友都知道他的女朋友會去釣一釣其他男生,而他也很大方的隻眼開隻眼閉。因為他知道,將來一起之後,最後女的就沒有這個能力去玩,而男的只要有錢,在外面小三小四小五的,他都可以繼續玩下去。

然而,故事的發展,你也可以想像:他果然跟大學時期那女生結婚了,生了1子1女。女的工作、家庭都忙得一頭煙。他的工作愈來愈好,到處飛,結果到處都是炮友、情人。

外人看來,他們仍是非常「幸福」的小夫婦。住得好,吃得好,孩子生性,健健康康。

你要用獨身的準備去追逐愛嗎?還是放棄追求激情的自由,去做個外人眼中安分守己的妻子?

這些都是選擇。而你要明白,我是不能為任何人的人生做決定的。看看自己,如果你覺得戀愛比較重要,你會知道如何處理的。

不是天生戀愛狂的健吾敬上

text-健吾

 

內容延讀:
【健吾】男友用《TINDER》
【健吾】出櫃的驕傲
【健吾】我所認知的男女平等

7大《尋秦記》GAG位 高登仔必睇

10句黃秋生金句 抽到你盡呀!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!