【健吾】呃蝦條之我見

Blogger

廣告

【熱吻背後by健吾】醫美醫生T:「有啲嘢,真係唔好亂嚟啦。」
我:「哦!咩呀?」
T:「你試下醫生搞病人吖,真係牌都執咗你。」
我:「唔係呀,啲AV、GV都係咁搞啦……」
T:「又係你自己講嘅,AV唔好信㗎。」
我:「唉!如果香港多啲人肯聽我講,佢哋就唔使咁慘啦。」
T:「……」

*  *  *  *  *  *

我不明白,為甚麼兩個成年人有性關係,會令1個人失去工作。

有人說:「報假案,在面書講大話,語帶恐嚇,怎會是性行為那麼簡單?」

我只是不理解而已。任何人都有機會愛上另1個人。而所謂愛,在香港是件很私人又很公開的事。在任何辦公室,如果你搞辦公室戀情,很多時候都會被當成是「笑話」看待。有些女老師,在學校10年,大多只有1個普通得要命的男朋友。新老師大多是合約制,工時長,校長總是有意無意地告訴你,要留下來繼續有工作就要完成所有長工「老屎忽」不願意完成的工作。教好學生?對不起,請先完成你要寫的通告、帶團的行政工作、校務報告、科務報告。學校內可以早走的,大多是長工的老人。他們只是來教書,不是來教人的。仍有教學熱誠的人,都只得兩條路,慢慢失去教學熱誠繼續教,或早走早着早日轉行去。

所以,你要找對象,而又只可以在教員室內近親繁殖,就只會註定談一場無聊的戀愛。因為,你知道大部分人,本來不無聊,但在香港文法中學的體制中,很容易會變成無聊的人。

學生,往往就是大家幻想的泉源。他們年輕,他們好動,他們有用不完的精力,他們有迸發不盡的荷爾蒙。為甚麼老師不可以跟學生在一起呢?只是學生不是成年人吧?那如果學生已經成年呢?那又是不是十惡不赦呢?

還是我的Botox sales朋友某男神L說得盡:「做愛唔係唔得。而家做咗,你換咗啲咩先?你歎佢定佢歎你?佢歎你就要攞嘢啦。我大學嗰陣呀,都同tutor含_換大通(通識科)A啦。你到而家都未食過學生,我覺得你好失敗囉。」

我心想:「瘋子。」我不是保守,我只是做不出來而已。你看看你自己大學的時候,那個假哨牙的樣子,不是中大tutor那麼乾燥,應該不會上你當吧?

男神L心生不忿,說:「總之,身體就係資本。呢代人,咩都冇,你冇有錢老竇,係咁上位㗎啦。邊個喺中環返工嘅,冇試過?」

我不知道,師生戀是不是十惡不赦。我更不知道,兩個成年人你情我願之下發生性關係,是不是應行刑問吊。我只知道,在香港,大部分人都是用性去論斷那個人是不是好人。

「講到底,一切都係睇樣睇包裝。你試下你靚仔啲,你估啲網民會同情邊個?」男神L邊吃貢丸邊說。