打破自然定律! 最高成本效益運輸大法

熱話

廣告

讀經濟嘅人,一定會知乜嘢叫「成本率益」,意思大約係以最少嘅資源做最多嘅嘢,或者獲得最大嘅生產。以下呢啲嚟自世界各地嘅相,就充分反映出呢一點,張張都包保睇到你目瞪口呆,究竟點樣可以做到㗎?

text-專題組 photo-網上圖片

穿越撒哈拉沙漠,除咗駱駝,就係車。不過我諗駱駝應該載唔到咁多人同行李,就連單車都可以放埋上去,我真係好想知呢架係乜嘢牌子嘅車?

 

簡直係力學平衡嘅極致!網上資料顯示,呢度係浙江省諸暨市,有車仔咁樣運發泡膠廢料,強國人果然強!

 

喺香港要「等多一班,包容下」,喺孟加拉搭列車就上得幾多得幾多。不過當車駛過橋時,感覺好「牙煙」!

 
內容延讀:

遊完世界,睇埋台灣索爆街市佬/妹

呢啲超載都唔算最癲喪,回顧埋真人版小丑4癲王

喺非洲,會用車咁樣運禾稈草,驟眼睇好似隻巨型毛毛怪物,上面重可以坐人,真係冇得輸。

 

呢張攝於上海,3輪車可以裝到咁已經好犀利,而且因為鞋盒七彩顏色,成件事突然好有藝術feel。

 

攝於中國某處,藝高人膽大嘅車手咁樣運大花樽,其實同香港運罐裝石油氣師傅有啲似,香港嘅重要係用單車添!

 

唔裝任何配件,都一樣可以送到磚頭,重要巧妙咁留返個空位俾隻手穿過去揸返個把手,堅勁!

 

印度簡直係超載強國,網絡上好多神級相都係嚟自印度。睇得多,呢張其實都算係濕濕碎。

 
內容延讀:

遊完世界,睇埋台灣索爆街市佬/妹

呢啲超載都唔算最癲喪,回顧埋真人版小丑4癲王

真係神級嘅搬運,人哋話搬屋只係譬喻啫,點知喺德國真係有出現原幢搬走嘅情況!

 

喺電單車後座布滿膠樽,後方近低部擺嗰個位斜咗,好似隨時會塌。不過師傅佢重咁氣定神閒,應該都幾穩陣。

 

一個綁一個「拎」,極重!但一樣只係用部車仔就運到,冇得輸!

 

張相嚟自杭州,成個構圖其實好靚,有種淡淡嘅憂傷。好想講句,辛苦喇叔叔!

 

邊個話運家禽一定要用大貨車,只係幾個籃同一部電單車就可以運到啦~慳水又慳力,不過唔係人人做到囉!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!