女仔運動何只加10分?

Blogger

廣告

(專欄新血)【女生專屬byT.LUM】

時下女生做運動熱潮盛行,相信並非響應「日日運動身體好,男女老幼做得到」,而係做運動已經成為1種潮流同態度。自問中學時代非常討厭跑步,但近年開始,跑步(尤其長跑)已經成為我嘅生活習慣同態度。以下綜合自己同身邊少女(利申:本人仍然是少女) 做運動嘅其中原因:

1. 閨密效應。女性係種嚴重群體動物,就連去洗手間都要一齊就已知一二。而做運動更係女生嘅社交活動,一群女生做運動,就係享受一齊出汗、一齊發洩、一齊完成的過程。
2. 減肥?錯,減肥已out!應該係重塑身形。做運動嘅女生應該認同,磅數只係數字遊戲,而我哋更睇重腹肌、馬甲線同腿部線條。

3. 着靚衫。正所謂唔打得都睇得,一身又型又靚嘅運動裝束係好多女生做運動嘅決心來源,做運動之餘,當然亦要自我感覺良好。而面對市面愈出愈靚嘅運動裝備,女生又點會忍到手?

而現在,女生做運動又多咗1個原因——為女生而跑。早前公布NIKE Women’s 10K同NTC Tour Hong Kong終於來到香港!

1個女生限定嘅活動,1個只有女生嘅跑步比賽,愈講愈興奮。皆因早兩年有機會參加台北舉行嘅Be Amazing 10K和We Run TPE Half Marathon,所感受到嘅氣氛絕對係前所未有,比賽時身邊嘅女生雖然素未謀面,但大家都朝着同一目標前進。跑步時總係覺得,身邊每位女生都特別好看,每位都好美。而終於終於⋯⋯香港也有屬於我們女生嘅路跑比賽,十分期待!而現在除了等待報名,就係需要積極預備同練習喇!

text – T.LUM


T.LUM’sProfile
1個鍾意做運動嘅女生。做運動好簡單,只要鍾意嘅、喜歡嘅、想試想做嘅,就可以行動。