【健吾】我所認知的男女平等

Blogger

廣告

【熱吻背後by健吾】健身教練語錄:「嗰陣時呢,喺舊嗰間club,有啲嘢唔想做呢,有啲女教練就會話:『嚟吖,幫我頂咗佢吖。』好似嗰啲唔想返嘅更呢?我應承呢,就話我對佢有嘢,想做兵。我唔肯呢?就話:『搞錯呀,男人老狗都唔讓下女人。』」

我:「哈哈哈,你唔知咩?香港嘅女人,公就佢贏,字就你輸㗎啦!」

健:「唉…點解會咁嘅呢?」

我:「有咩得點解!呢個世界,人人都係為咗自己利益着想㗎啦。人不為己,天誅地滅呀。」

健:「…」

我:「咁當然唔係所有女人都係咁。不過,女人可以利用自己嘅優勢去得到更多好處,何樂而不為?」

健:「,,,你就好…」

我:「好你個頭,你估基佬冇港女?」

健:「…我哋不如做多組吖?」

*  *  *  *  *

男女不同,我們都知道,女人是辛苦的,尤其是要十月懷胎那些。只是,在香港,這個中國人的地方,男女平等,本來都只是說說的口號。

有個網友給我1個簡訊,說:

1對情侶相戀於微時,幾年後…

女人事業有成,男人原地踏步,或女入三大神科,男入非三大乞食科、副學士/I大/高級低級文憑,甚至更不堪的剪翅偽進中專再培訓,女人移情別戀。「鬼叫你唔努力唔上進,俾唔到女友將來同安全感!人哋咁叻女,係有資格揀好啲喎!識到個好過你梗係飛你啦!抵你啦!做人咁唔上進…Come on James,可不可以成熟一點呢?」

相反,男人事業有成,女人原地踏步(亦沒有在「賢淑」方面作自我增值),或男入三大神科,女入非三大乞食科、副學士/公大/高級低級文憑,甚至更不堪的剪次偽進中專再培訓, 男人移情別戀。「搞錯呀!個女仔同你捱咗咁多年,將青春俾晒你,(註:咁係咪話個女仔唔拍拖就會青春常駐呢?)而家你出人頭地,唔俾個名分人重飛人?當初你識人時人哋已經係咁啦!唔好話你自己貪新忘舊!做人咁唔負責任,正賤男、現代陳世美、出人頭地棄糟糠…」

就像,在台灣,如果1個女生在網路上說她的男友屌很小,一定會有很多人走出來說:「不要介意」、「分了吧」、「這樣真可憐…拍拍」之類的。可是,當1個男的在網上說:「我女友的X很鬆。」就一定會有9千多人走出來說:「女友不是妓女」、「做人不可太貪心」、「賤男」…男女平等?說說就好。有很多事情,會說,不等如會做的。

text-健吾

 
內容延讀:

【健吾】我們現在都在纏足

【健吾】做怪人的累