GU開店預埋化骨龍 10件着1季唔啱着都唔會浪費的潮服

熱話

廣告

講了好幾天,UNIQLO姊妹平價品牌GU將會在香港開店,係!如無意外應該下年,你可能會話那麼早講來把屁?但不是這個熱話,你都未必「留意番」你經常去日本同台灣經過的GU,原來有那麼多又平又好看好襯的潮服,件件1、2百元有交易,理佢料有幾差着一季都抵吧?小編同事更豪氣說:「穿一季爛就更好,不要阻我衣櫃的位置放新衫嘛!」吋咀得有道理!

繼我們這兩天介紹過必入抵買又型的男裝女裝後,各潮爸潮媽不是不理你們的下一代嘛?今日就睇埋小編推介的童裝,是想想,你隻「小魔怪」、「化骨龍」大得那麼快,你捨得買件$2,000的Bape Kids或Hysteric Mini給他/她們,但穿一季沒到10次,下季就不合穿嗎?留給細佬妹?不要說笑吧,現在很多家庭只生一個小朋友,送給人家又不捨得,醒醒吧!GU幫到你!

雖然香港店最快下年開,但年尾絕對是旅行旺季,先睇定,去開日本、台灣心入手!

text – singh photo – 綱上圖片

GU童裝靚 阿媽自然省鏡

牛仔短裙,腿長過人。990日圓(約港幣$65)

重有深藍色,同樣好招積。

小朋友着color pants比起着深色牛仔褲有生氣得多,靚啊!990日圓(約港幣$65)

粉色撞粉色,又係好招積!(已經講呢幾次招積XD)

聖誕着去ball,仔仔何其多!990日圓(約港幣$65)

已經沒有買BAPE迷彩zip-up parka的理由了!1,990日圓(約港幣$130)

Edison都要暫時行開一邊吧!

王大陸都在《我的少女時代》着紅番Baseball jacket,每年冬天大熱,必買。1,990日圓(約港幣$130)

他就上「黃」大陸!

大人潮牌PUMA BY MIHARAYASUHIRO同fragment design x Vanquish denim collection都愛玩fake print牛仔褲,潮意要有!1,490日圓(約港幣$100)

襯埋藍色冷帽,tone on tone襯法,型過老豆,女女實被你媾晒。

內容延讀:
GU香港開店!搶先看10件$65以下潮物
$1,000有找!拍拖玩盡澳門六星新影城

波點泡泡裙,驚媽咪會拎來着。 1,290日圓(約港幣$85)

呢件穿去拜年,長輩讚你靚過陳玉蓮!2,990日圓(約港幣$200)

男仔着這係是會型過木村少少的,信我! 1,290日圓(約港幣$100)

跟法國Saint-James沒多大分別,很靚!1,490日圓(約港幣$100)
Vivienne Westwood開倉10款必買推介
以下3個items是我最想擁有的……

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!