編集部推介!10件最想收的聖誕禮物

潮流

廣告

重有幾日就到聖誕,未想到送甚麼聖誕禮物?不妨可以參考下今次編集部「最想收到」之聖誕禮物。做得潮流記者,日日出面最新最hot都一定玩過,我哋挑選得出來的,並不是阿媽都知的熱門item。送禮,始終要講少少品味,先顯得出你的心思。

text-編輯部 photo-tung

聖誕禮物10大推介

1.Stanley Chan (Super Junior Reporter)

今年最想收到:
不要再說因為Kanye West着紅,我對adidas Ultra Boost的感覺是「舒服,着過返唔到轉頭!」人大了,希望收到實用的禮物,又試想想,送給另一半,待他走路時舒舒服服,何其「冧豬!」全黑全白太過濫, 建議可試灰色。灰色以wool物料織造,鞋面有深淺色效果,很有冬日感覺。這雙是潮網Highsnobiety特別版,當一街都是Hypebeast uncaged版的時候,說這雙鞋就好像「漆黑中的螢火蟲一樣,那樣的鮮明、那樣的出眾…叫雞都要俾錢㗎!」

adidas Ultra Boost x Highsnobiety

2.Nam Gor (Gadget Repoter)

今年最想收到:
「Master & Dynamic是自己近期非常留意的音響品牌,早就跟碧咸入手它的旗艦作MH40全黑版本。新推出這款無線版MW60,同樣繼承了品牌的工業設計風格,皮革與金屬的組合魅力十足,保持強勁音色同時更易攜帶,成為自己今年聖誕最「恨」擁有的產品。」

 

$4,298/i

DMA泛音 旺角山東街47-51號星際城市2樓219-223號 3971 0242

3.England (Fashion Reporter)

今年最想收到:
眾多高機能波鞋之中,靈活又slim的PUMA DISC一直是僅有的愛鞋。而下年即將推出萬眾期待的AUTODISC之前,今個星期PUMA率先聯同英國街牌Trapstar推出黑紅黑紅紅黑DISC Blaze,先行止癮,再等埋下年的AUTODISC,認真perfect。

PUMA DISC Blaze x Trapstar $1,590

PUMA 尖沙咀海港城港威商場2樓2605及2606號鋪 2377 1775

4.Jerald Li (Fashion Reporter)

今年最想收到:
本身已經有隻軍味重的40mm Camper戴了很多年,耐用又耐看,今年想改變一下轉戴斯文一點的白面Weekender再襯皮表帶,剛巧Timex推出了多送一條尼龍表帶的boxset,想幾時斯文、幾時casual換一換表帶就搞掂,一表兩用抵送啦!

$980

Auto Shop 旺角山東街69號地下 電話: 2367 9200

內容延讀:

10對最想有的adidas Ultra Boost回顧

較EASY得到吧!2015最終大魔王YEEZY BOOST 350 TAN

5.Winki (Fashion Editor)

今年最想收到:
聖誕禮物呢最重要是實用,相架、杯送或收也只會惹人生氣。我有一對全黑的萬能的Nike Air Rift已經好滿足,不過這雙Nike x 巴西時裝設計師 Pedro Lourenco全白版,真的很想要吧!仿搪瓷塗層技術,光面鞋身比之前網面更hi-end。聖誕一人一對情侶裝,皆大歡喜。

6.Emily (Beauty Reporter)

今年最想收到:
「1個聰明嘅男朋友,應該識送套性感內衣畀女朋友,收嗰個開心,送嗰個又有得享受。不過1男人入女人內衣鋪太似變態佬,建議上網買或者陪女朋友入鋪一齊揀,再唔係叫你阿媽幫你買都得。」

Bra: $288 Panty $98

Peach John 九龍灣德福廣場1期G37號鋪 2370 9678

7.Swing (Fashion Reporter)

今年最想收到:
聖誕節反而想收一啲可愛窩心嘅小禮物,而Lane Crawford同Alice+Olivia「Stace Face」系列嘅小熊公仔,可愛又夠時尚,買嚟氹女仔一流!

$240

Lane Crawford 尖沙咀廣東道3號馬哥孛羅香港酒店地下至3樓 2118 2288

內容延讀:

10對最想有的adidas Ultra Boost回顧

較EASY得到吧!2015最終大魔王YEEZY BOOST 350 TAN

8.Lok (Sport Reporter)

今年最想收到:
作為波鞋迷,聖誕禮物首選當然是靚波鞋,不過並非每次都能如願搶得心頭好,最近的adidas Ultra Boost 「Uncaged」就是好例子,取而代之可以自製custom版本,落手落腳DIY比抽中籤更顯心思。

9.Steven Law (Gadget Repoter)

今年最想收到:
「Marshall這個音響品牌當中藍牙喇叭,以復古外形最受潮人心動。不過大部份型號仍然屬家用系列,買前要想清楚有冇位置。但新出Marshall Stockwell保留Marshall經典外形,同時外形縮細可以隨身攜帶,解決土地不足問題,入圍自己聖誕節最想收到的禮物。」

$2,399

hmv 銅鑼灣百德新街22-36號名珠城2至3樓 2504 3669

10.Joel (Music Reporter)

今年最想收到:
「作為音樂記者,每日工作生活基本上離不開音樂。聖誕節最想收到耳筒作禮物,尤其自己喜愛聽低音結他為主導的黑人音樂,所以1對重低音headphone就最適合不過。」