弊傢伙! 滑梯瀡錯咗

熱話

廣告

喺公園瀡滑梯絕對係大家嘅童年回憶,當諗番起曬到變煎pan嘅鐵滑梯、好多男女談心嘅圓桶梯、瀡極都瀡唔完嘅蛇形滑梯時,真係想唱「叮噹可否不要老」……

咁感性,無非都係想話俾大家知,喺香港玩滑梯真係一流。以下13條嚟自世界各地嘅「瀡」你唔死都嚇餐飽嘅滑梯,令你知原來瀡滑梯都可以瀡出人命0架!

Text-Oscar

1. 我相信呢條唔係用嚟玩瀡滑梯,而係板仔用嚟踩板嘅U形池。

2. 呢條滑梯嘅形狀同玩嘅人嘅心情應該連成一線——都係「直」落。

3. 玩呢條「攬炒」梯,一定要戴定頭盔!

4. 以上圖嚟講,呢條梯相對較安全,因為雙腳可以撐住個鐵欄,冇咁傷!

5. 呢條梯嘅出口,會唔會通去另1個世界?

6 呢條梯幾有水上樂園feel,只要先幫個窿儲滿水……

7. 玩完呢條梯,真係會做「垃圾」!

8. 玩呢條梯嘅人,一係馬騮仔,一係就「泰山二世」……

9. 呢條梯又名「早登極樂」,開開心心就咁瀡落地獄……

10. 過馬路,除咗唔好掛住聽MP3,重有唔好玩滑梯!

11. 唔好誤會,呢條滑梯其實係藝術品,名字叫做「從何入手」。

12
我想要「蓉」而唔要「粒」,可唔可以將條刨梯掉轉方向呀?

13. 相對以上咁多幅圖,呢條梯幾有詩意,就好似一班公公婆婆睇住啲孫仔玩,不過夜晚就唔好玩喇……

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!