香港女神坦白講系列第1彈:6位女神親講令佢哋嬲嬲豬嘅說話

熱話

廣告

正所謂﹕「女神心,海底針。」點樣可以氹到女神bb?佢哋到底鍾意男仔做啲乜唔做啲乜?我哋就請咗香港6位女神:蘇麗珊、香格拉、Vivian Law、美棋bb、Jumbo同Jessica,親口坦白同大家講佢哋對男仔講說話至行為嘅要求,第1彈係「一句會撻着佢哋嘅說話」,佢哋最憎男仔講咩?豎起耳仔聽實啦!

text-蒲東

香港女神一號:蘇麗珊

麗珊bb原來最憎人話佢肥同水腫,其實你咁瘦,又使乜介意人話你肥呢?

 

香港女神二號:香格拉

香格拉bb同蘇麗珊一樣咁唔鍾意人話佢肥…點解啲咁瘦嘅女仔會介紹自己肥㗎呢?作為宅男嘅我真係識條_咩!

 

香港女神三號:Vivian Law

有「完美body」之稱嘅Vivian,就話最嬲嬲豬男仔喺鬧交嘅時候講粗口,我都同意,用粗口鬧女仔好無品嘛。

內容延讀:
香港女神坦白講第2彈:7大女神教你冧女秘方
女神坦白講第3彈:7位女神親講最接受唔到男仔做啲咩行為

香港女神四號:黃美棋

美棋bb最嬲男友話同佢溝通唔到喎,即係話佢蠢囉。其實美棋bb點解唔可以諗下係因為女方醒得滯,個男仔跟唔到呢?

MINIONS酒店房首現大阪環球影城 率先睇4大FUN POINTS!

香港女神五號:Jumbo

長腿女神Jumbo最唔鍾意男友喺鬧交時鬧埋佢屋企人,係喎,正所謂禍不及妻兒,鬧埋人屋企人咁無品,呢啲囝囝要唔要都罷。

 

香港女神六號:簡淑兒(Jessica)

Jessica最憎自己做錯咗嘢嘅時候,男友話佢:「都話咗你㗎啦!」呢啲咁火上加油又毫無意義嘅說話,唔好話女神啦,係人聽到都扯火啦!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!