記低11月24日又要搶過 UNIQLO KAWS x PEANUTS UT

潮流

廣告

對上一次UNIQLO KAWS X PEANUTS有幾瘋搶,大家應該仍有印象,例如上一次的Snoopy公仔,由原價$299,被炒至過千大元。今年聯乘的第二季,亦將於11月24日(星期五)開售。除了繼續有男女裝外,這次亦繼續有Snoopy公仔推出,不過這次換上全暗黑設計,更有潮味,而且又不易弄污。早前消息發布時,已經做成哄動。若果大家不想捱炒價,記低11月24日準時去搶!

text-Easy photo- Issac

KAWS力推全黑Snoopy

Kaws於ig多次post出上代及今代的Snoopy公仔,證明這款公仔連Kaws自己都大愛。如你都想帶暗黑Snoopy回家,可以到文末看香港售價。

UNIQLO KAWS繼續親民價發售

既然和UNIQLO合作,當然貫徹宗旨,以親民價發售。最平的只需$99,而最貴的也只是$299,絕對是大家也負擔得起的聯乘系列。

KAWS x PEANUTS UT印花tee $99

KAWS x PEANUTS UT Pocket tee $99

KAWS x PEANUTS 印花衛衣 $149

 

KAWS x PEANUTS 繡章衛衣 $149

KAWS x PEANUTS 連帽衛衣 $199

KAWS x PEANUTS 連帽衛衣 $199

KAWS x PEANUTS絨毛公仔(細)$149

KAWS x PEANUTS絨毛公仔(大)$299

全線UNIQLO有售

開售日期:2017年11月24日

UNIQLO網頁

內容延讀︰
波鞋減價!最平$234入手 17款半價網購波鞋推介
>>>LIKE我們fb<<<

www.facebook.com/newmonday.com.hk