Supreme小物 2016FW 顛!全部都係顛…

潮流

廣告

這麼快,Supreme本週2016F/W開季了!每次開季當然不但睇box hoodie、S logo cap…而識睇一定睇瘋狂Supreme小物先!今年更顛到一個點,中國碗、暖水袋、頭盔…就連磚頭都有!這個moment我耐不住要唱了「顛!全部都係顛!全部都咁顛!全部都係顛!全部都係顛!全部都咁顛!全部都係顛!」(重覆10次)完。

text – gia (ig:giapoon)

90年代古惑仔feel粗手鏈,當年mk家樂及雅蘭商場熱賣,大銀牌位置除了刻上「天若有情」,我想不到有其他更好的。

暖水袋for女生「嚟嘢」暖子宮一流,鮮紅用色更不怕弄髒呢。

中式碗具祭祀恩物,趕得及本月份使用。
 

磚!真是磚頭啊!住村屋的不彷扑爆幅牆用來再起夠霸氣!一般人可作紙鎮用的。

「面對當年情~真心說句 祈求完全原諒我當初的不對~~在妳離開的一刻說出 ~情深的一句~~~」你明的。

www.supremenewyork.com/previews/fallwinter2016

內容延讀:

網店減價推介!Social-ism平價掃Soph.、UC、NB…

>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk