Nike Sock Dart 6款新色仍有fragment味 最靚Oreo黑

波鞋

廣告

繼1月中3色平民版Sock Dart(其中1隻色同「電電」fragment版勁似),2月頭紫色fleece版,均被粉絲搶購一空,證明襪筒Sock Dart今年仍大熱,不讓NMD、YEEZY專美!Nike當然不會給你抖抖,今日再爆6隻新色,其中5隻用上潑墨底,潮鞋最受這設定,你懂的!今次估計最多人buy會係黑面,因同fragment Oreo色有9成似,必搶!

text:singh(ig:stanleyeahhh

6色Sock Dart潑墨底冇得輸.com

首選黑面,真係同之前炒過4千的Oreo有9成似,只是膠搭帶改為茶色,更好,不易變黃嘛!

「電電」版Oreo。

其實這個藍都好似之前fragment版Photo Blue,只有搭帶同Oreo底改動了。

Nike Sock Dart fragment Photo Blue,小編最愛之一。

內容延讀:

全黑YEEZY BOOST 350回歸 入手全攻略加新色曝光

5隻讓品味昇華的舊裝ROLEX

6隻新色中最難配襯是這對了,但有全黑YEEZY BOOST 350影子,不過望真一點,太「黑得到」了~~

YEEZY BOOST 350 Pirate black,今週(2月19日)翻出,又掀搶潮!

全黑YEEZY BOOST 350回歸 入手全攻略加新色曝光

橙色都幾搶眼,適合夏天着用。

綠色都是今年流行配色之一,易襯,推介!

小編覺得這雙都頗有fragment Olive影子,而且色系好有YEEZY感覺,唔介意cross brand配襯可以試襯就出街的YEEZY Season 2。

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!