打破平嘢冇好定律 Hide & Seek優質品牌半價任掃

熱話

廣告

唔少窮潮人的心態跟我一樣,就是要等到天荒地老直到喜歡的東西減價才願意入手,這樣不單令人生充滿後悔,而且老實說,好的東西又怎會瘋狂勁減?但素以售賣高質日牌的隱世小店Hide & Seek竟打破「平嘢無好」的永恆定律,而且一減便是半價,留意不是半價起,而是全場半價,問你服未?(減價日期由3月11日至3月14日)

text – Jer (ig:jeraldli)

JIGSAW

日本造優質無地短袖衛衣,話須無地,但一邊袖底採用撞色布料都幾夠潮。$390(原價$780)

UES

日本牛仔服品牌,帶有濃厚復古工業味道。$190(原價$380)

 

$390(原價$780)

 

Rolling dub trio

日靴牌Rolling dub trio出品重型手工極靚,一向不乏支持者,以為不會做減價,媽!我又錯了,重要易襯登山款。$3,140(原價$6,280)

另一美製皮鞋唔牌,經典moccasin boot款我最like。$1,840(原價$3,680)

$1,490 (原價$2,980)

Verginia

波鞋面加運動底近年經常有品牌玩,但波鞋面加皮鞋底就尚算新奇,重要生膠底,特別!$1,340(原價$2,680)

GOWEST

日本牛仔品牌 GOWEST以復刻傳統以機能性為先的牛仔服為宗旨,並於當中注入 worker 及 outdoor 元素,日本牛仔之鄉岡山出品,不死定番。$1,740(原價$3,480)

恨死隔離個男仔 5對女生專屬勁靚色波鞋

Uramado

日本職人品牌,這個價錢買塊靚少少的皮原料都唔得啦。各$340(原價$680)

LOST CONTROL

以打造各式高質復古服飾為概念的日牌,真皮匙扣上的復古字體刻字可以感受到。各$190(原價$380)

J.AUGUR DESIGN

以古着布料製成不同拼布產品的美國職人品牌,袋類出品是品牌代表作,全部人手製作one-off獨一無二。左:$890(原價$1,780)、右:$990(原價$1,980)

衫方面就有Still By Hand、Gypsy&Sons、Jigsaw等店內熱門品牌,真係到時早少少上去睇最好,如此抵買相信一場廝殺血拼在所難免,不過留意T恤等上衣將不設試身。

Hide & Seek 銅鑼灣耀華街20號1樓2882 3269

(減價日期由3月11日至3月14日,營業時間下午2時至晚上9時)

內容延讀:

恨死隔離個男仔 5對女生專屬勁靚色波鞋

春天容易皮膚敏感的4大原因

8句潮流教主陳豪金句 我今日學咗好多嘢呀

還要問買甚麼size嗎?15款大熱波鞋size攻略

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!