突發!NMD返齊7色 全黑全白粉紅都有

運動

廣告

adidas Originals NMD,絕對是今年最多人想擁有潮鞋,每次推出,都搶到癲炒到癲,行貨想買重要抽到個機會先得,不過,網上世界方法總比困難多,機會,只係留俾有準備的人,今晚10:00,網站footlocker突然有7色發售,大熱全黑 NMD 、全白 NMD 都有,就連香港重未有得買的粉紅 NMD 都有,網購除了要捕準時間,開定AC填定資料,都好緊要,因為可以快人一步。咁就可以撳到心頭好,又唔使食炒價。

text-譚大偉(ig:taiwaitam

footlocker 返齊7色 有齊童裝女裝

網上可以睇到有8對,不過其中一對係童裝,腳細女生可以試下。

內容延讀:

IPHONE7深藍新色 3大外觀變化(多圖)+APPLE沙田新店落實

5點睇晒 Apple WWDC16懶人包

代購網推介 申請會員 填定地址 冇得輸

雖然footlocker都寄香港,不過運費都幾貴下,所以我建議大家用代運服務,襯而家重未開始撳,快啲申請做會員,然後在footlocker AC入面填代運地址,到正式開售時,就使再左填右填啦!

推介大家 www.buyippee.com 本人都係用家,服務好好。