adidas NMD迷彩新色又嚟!4色男女裝有齊

波鞋

廣告

NMD絕對顛覆了近期整個波鞋界,無論有多少新色、多少補貨,亦被搶購一空,繼早前的雜訊迷彩後,今個星期再度有新adidas NMD迷彩配色,可能因為並非Primeknit面,有別於以往的雜訊迷彩,是玩上類似瑞典迷彩的色塊,聽講今次較少人留意,但我自己就試過上腳,覺得幾靚,希望真係少人搶而買到,4月28日上架,今次唔玩抽,有恆心者一定得。

text – jer(ig:jeraldli)

不用靠運的adidas NMD迷彩新色

今次NMD採用了幾何圖案配色,計我話就有幾分似M90瑞典迷彩(下圖),不過偏偏冇綠色。各$1,200

 

除男裝之外,亦有兩款女裝配色,用色較鮮。各$1,100

 
adidas Brand Centre
中環皇后大道中36號興瑋大廈地下至二樓, 電話:2868 2360

adidas Originals Concept Store
銅鑼灣京士頓街6B號舖, 電話:2504 2186

adidas旗艦店
九龍尖沙咀漢口道17號, 電話:2730 0157 *(不適用於男裝紅色)
adidas Originals Store
九龍旺角奶路臣街15C地下, 電話2388 0052
九龍旺角亞皆老街8號朗豪坊8樓9號舖, 電話3514 4109

香港銅鑼灣禮頓道77號禮頓中心G05號舖, 電話2617 2838
九龍海港城海運大廈三階LCX 38-39 號舖, 電話:2199 7056 *(不適用於男裝紅色及黑色)
內容延讀︰

BAPE龍珠 撒亞人生於這個地方稱呼叫MILO

UNIQLO KAWS UT 全晒冷+5大必入推介

Le Creuset花形鍋灣仔新店率先賣 母親送禮首選

《老笠》崔碧珈E cup噴血J圖(13P)

悠長假期20週年 主角而家點?加5大經典位回顧

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!