異形Seiko大熱翻hit 平玩3隻又潮又有品味精工

潮流

廣告

非正式統計,非異形忠粉會嫌《異形:聖約》文戲太多,「異形」太少。當然,你以1979年上演的《異形》及1986年的《異形續集》相比,當然差好遠。當年班異形雖然鬼鬼鼠鼠,但全都好似有性咁,同女主角薛歌妮韋花(Sigourney Weaver)死過。印象最深刻是續集最尾出場隻異形后,女主角要着住套裝甲同佢隻揪,絕冇當過隻異形係「業餘」!

text–窮到燶 photo–Seiko日本官網、劇照截圖、網上截圖、藤原浩instagram

另一印象深刻是她手上戴住隻精工錶,不是近年大熱「吞」款,是外形科幻到爆炸的chrono計時錶。隻錶其實大有來頭,設計師來自意大利,設計手錶只是他的副業,正識為汽車設計師,他的名字叫——喬治亞羅(Giorgetto Giugiaro),唔識?而家介紹番,學做品味L!

異形Seiko設計師最愛玩車

現年78歲的喬治亞羅,玩車的朋友一定識他,隨口噏幾款由他設計的經典名車,你都會話:「吓?呢架原來佢設計㗎?」Alfa Romeo Brera、159、BMW M1、Ferrari GG50、Fiat 850 Spider、Ford Mustang、Volkswagen Golf等等,全部耳熟能詳。

BMW M1,1977年面世,十足電影《回到未來》戰車,亦因為有它,BMW早幾年架1系M版都只能改名為1M,不能叫M1。

1974年面世的德國民用車之王Volkswagen Golf都係由他設計,當年張國榮都是揸這款,證明他的設計有品味!

講番隻精工,當年他特別為異形電影而設計,型號為7A28-7000「Ripley」,戲中女主角個名就是叫Ellen Ripley,結果一戴成名,雖然未至於大賣,因始終個款有點「怪雞」,但一直被喻為品味之選。隻錶於2015年推出復刻,上年更聯乘潮牌White Mountaineering推出全黑特別版,老實說,一直不太多人留意的,直至最近異形新戲上,全城錶/潮友勁搵,店舖斷市!現在還有機會在網店買到,要買就要快!

《異形續集》入面女主角長戴住隻錶勇救條妹。

跟足原版復刻的銀色版本(SCED037),已經斷市。

另有同款黑鋼版(SCED037),我覺得仲有型!

錶底刻有「Giugiaro Design」同限量「冧把」。

售賣點:Amazon.co.jp

2隻拍埋更清楚顏色分別,要型一定揀黑鋼,堅持原版就揀銀囉!

White Mountaineering特別版(SCED051),只限量1,000隻,亦已斷市。

異形Seiko設計師更多好嘢推介

因為「異形錶」走紅,設計師喬治亞羅與Seiko定下設計線,不定期推出新錶款,下個月就有款以精工最受歡迎的潛水錶「吞拿」(Tuna)為設計藍本的新錶推出,設計有如「異形錶」怪雞,具200米防水,非常適合夏天配戴。(預計6月上旬發售)

型號(SBEE001),藍面易襯。$2,800(Clemiko Timepiece)

皮帶凹凸位有如LEGO,生鬼!

錶底同樣刻有「Giugiaro Design」同限量「冧把」,全球限2,000隻咋!

另有橙色,甚有當年「金吞」影子。$3,150(Clemiko Timepiece)

除了以上2隻「喬治錶」,最近Seiko有隻勁有朵新錶,就是這隻太陽能吞(SBDN043)。話說上年這個全新系列還未曝光之時,藤原浩率先戴上這隻紅字特別版太陽吞(同日本時裝品牌Freemans Sporting Club聯乘)亮相ig,即成為潮界熱話,限量400隻當然勁搶兼炒到近萬元(原價2千多),精工錶來說都算瘋狂。今年這隻SBDN043同樣玩紅字加變黃vintage刻度,只是錶身轉為銀色,絕對值得平玩入手。

藤原浩ig示範,高科精工襯Goro’s皮手環一樣冇問題!(已斷市)

驟眼望9成似藤原浩那隻,今年Rolex復刻Sea Dweller都是玩「單紅」,這隻價錢平幾十倍,同樣有品味。$2,800(Clemiko Timepiece)

只是錶耳及錶的轉了銀色,粗戴一流。

Clemiko Timepiece

地址:土瓜灣馬頭圍道209號海悅廣場1樓105A

電話:2487 8878

內容延讀:

志明LAND ROVER DEFENDER停產愈炒愈貴 教你平玩潮人DREAM CAR!

>>LIKE我們fb<<<

www.facebook.com/newmonday.com.hk