蝙蝠俠都着Nike 8對電影波鞋你認得幾多對?

潮流

廣告

一套電影你關注的除了男女主角、劇情、場景畫面外,會唔會留意到他們腳踏哪一款波鞋呢?究竟印象最深刻是《Space Jam》中的AJ11還是《回到未來》的Air Mag呢?姑勿論天價的Air Mag或AJ11,在多年來的電影中其實還有不少深入民心的球鞋出現過,唔講唔知原來Batman套盔甲都係着Nike Air Trainer III,今個禮拜一於同大家recall番一啲電影中的波鞋花絮,睇吓大家記唔記得這些電影波鞋!有啲經典款而家仲有得賣喎。

text – kiki

8大經典電影波鞋

電影中的劇情可以天馬行空,服飾上也可以隨着劇情而變化,在80、90年代的西片,正值Nike推廣的街頭文化大行其道,不少電影都出現過Nike波鞋,例如以80年代為背景的《華爾街狼人》,里安納度在戲中穿上當時得令的Nike Cortez。而在近年植入式廣告的趨勢下,最明顯就是《Avengers 2》中Quiclksilver腳上的adizero Prime Boost。

1.《華爾街狼人》
由小小經紀人做到華爾街狂人,記得有一幕在大宅狂躉歡後,非常辛苦地爬上林寶堅尼回家,穿上的就是Cortez撐開車門。同時令我們知道原來Cortez襯西褲都ok喎。

2.《阿甘正傳》
改編自1986年的同名小說,相信大家都會認同《阿甘正傳》與Cortez的等號關係,阿甘穿上Cortez跑出愛情馬拉松,喊出「Run、Forrest、Run」的經典台詞都歷歷在目,所以令Cortez有「名甘鞋」的別名。(按這裏入手

3.《Batman》
唔好以為周身hi-tech盔甲的Batman連鞋都會玩花臣,實情係Bruce少亦是sneakerhead,1989年《Batman》着上當年大熱的Air Trainer III,後來再開拍續集《Batman Returns》時,就以AJ6改裝成蝙蝠靴,係估你唔到嘅。(按這裏入手

4.《迷失東京》
過氣明星阿Bob失意到去日本接拍廣告,在孤獨的氣氛下遇上同樣空虛的Charlotte,因而展開一段微妙閞係。雖說阿Bob失意,但腳下原來潮着當年未興的Air Woven,在電影一上後Air Woven在日本亦人氣急升,一度要炒價入手。(按這裏入手

5.《回到未來》
以為我會講Air Mag?錯喇!McFly作為戲中最潮板仔,除了一身窄牛、棒球褸外,踩着的分別有Nike Bruin和All Court,而且有戲中不時要踩油加速,又或者踩板、飛行板,曝光率都幾高。

按這裏入手

6.《未來戰士》
開頭幾幕,Kyle Reese嚟到地球就衛咗去偷衫偷褲,仲換咗對Nike Vandal重型Boots,配埋件大褸好有爛佬造型。

7.《異形》
有咩波鞋可以上太空?除咗Space Jam外,原來《異形》入面Ripley在便裝時曾經着過Converse同PF Flyers(不同集數),而第一集打大佬時就換上Reebok Stomper HI,不過鞋身實在太重型,出街都幾鞋Carry,上太空先着啦。

8.《標殺令》
經典之一的iconic波鞋又點可以不提《標殺令》中奧花曼的Tiger Tai Chi,明眼人一睇就知造型上係向《死亡遊戲》的李小龍致敬,但實情是《死亡遊戲》的並不是Tiger鞋款,只是相似的不知名品牌,到後來《標殺令》才是真正的Tiger。

售賣點:NIKE online store