16歲仙氣沈月 靚過媽咪邱淑貞

流行娛樂

廣告

近年大家都好喜歡講「贏在起跑線」甚至咩「贏在子宮裏」,一班星二代就符合呢個講法啦!佢哋經常有機會暴露在鎂光燈下,一舉一動都備受關注,更重要係佢哋遺傳到父母的優良基因,極有星味!其中昔日性感女神邱淑貞 (豆斗) 的大女 沈月 愈大愈靚女,16歲已經長得極標緻,同媽媽十足餅印,好似兩姊妹!

text-東方新地 edit-Cherie photo-東方新地 電視截圖 沈月IG

16歲仙氣沈月 靚過媽咪邱淑貞

 

A post shared by 🌙 (@yuetyuetxx) on

餅印母女

豆斗作為九十年代的性感女神,係唔少男士心目中完美的化身,不過佢自1999年嫁俾時裝公司I.T.老闆沈嘉偉後就淡出幕前。豆斗結婚後替老公誕下三個女兒沈月、沈日及沈晨,其中長女沈月生得亭亭玉立、小時候已經氣質出眾,皮膚及標緻面孔都甚有媽媽的影子!

長腿索女

沈月同時下年輕人一樣都活躍於社交網站,不時都分享自己的靚靚生活照,雖然佢平日多以淡妝或素顏示人,不過都足以睇到佢係個美人。而身為學校籃球隊成員的沈月現已經同媽媽差唔多高,手長腳長,不時大晒白滑長腿!唔少網民都亦沈月愈大愈正,相信過多幾年後能與母親匹敵!不過小編就認為唔使過多幾年啦……

沈月早前上載的和服照,更睇到一眾男網民目定口呆!

靚過媽咪?

日前沈月同家人去灣仔,參觀好多人喺網上爭相po相打卡的香港巴塞爾藝術展 (Art Basel),事後上載幾張靚相到Instagram,見到佢着上紅色上衣配黑色直腳褲、手持紅色clutch,I.T太子女果然衣著品味獨到。沈月呢日化個靚妝、紮起馬尾,展露殺死人的甜美笑容,極有媽媽豆斗的影子!細細個已經咁索,再大個啲真係不得了!唔知豆斗俾唔俾個女加入娛樂圈呢?

睇完囡囡沈月再睇翻媽咪邱淑貞,發現原來沈月簡直就係媽咪的翻版,無論面型同氣質都似到十足十~!

 

 

邱淑貞的近況是?

「美魔女」邱淑貞今年雖然已經50多歲,不過樣子依然保持在青春美麗的樣子,早前邱淑貞出席好友聚會時就…詳情請看

邱淑貞的三位女兒詳情?

邱淑貞大女沈月,以AYLA藝名正式出道。而早前參加的多個活動,盡show其逼爆身材。而邱淑貞的三名女兒,二女沈日及細女沈晨甚少曝光,而沈日沈晨遺傳父母優良基因…詳情請看