《 諜血長天 》杏兒強姦戲足本睇 心姐獻出第一次

流行娛樂

廣告

由黎耀祥、胡杏兒及蕭正楠等人主演的《 巾幗梟雄 之 諜血長天 》其實早於3年前拍完,不過盛傳劇中有大量強姦、虐打甚至雞姦的重口味場面,所以拍畢後一直被雪藏。如今劇集繼在myTV SUPER播畢後,日前終於在翡翠台破禁播出,人人有得睇!其實在「一刀不剪」版本中,有女主角杏兒連環被不同男人強姦的情節,更有謝雪心獻出螢幕前第一 次,咁重口味,未知觀眾們頂得順冇?

Source:東方新地 | 圖片來源︰《巾幗梟雄之諜血長天》截圖

劇情講到杏兒為救蕭正楠及家人,自願被日軍捉走,杏兒被帶到廢屋中,雙手吊高被綁,任人魚肉!原裝版本中見到該名日軍將手槍放入杏兒的心口,之後成個頭更在杏兒胸前上下走… 不過出街時呢幕就唔見咗。

之後杏兒爸爸及弟弟慘遭殺害,而佢就被黃子恆飾演的日軍捉入屋姦污。日前播出的版本就只見黃子恆將杏兒帶入屋,鏡頭一轉便完事落樓梯,屋內則留下赤膊的杏兒。但原來在「一刀不剪」版本中,呢幕強姦戲展長達逾20秒,期間黃子恆不斷撫摸杏兒玉背,繼而「從後推進」,真係超激……

在星期五(23日)一集中,講述杏兒為套取情報而出賣肉體,見到加咗鬍鬚扮日本軍官的林盛斌(Bob)赤裸着上身壓住杏兒,神情非常猥瑣,仲用手捉實杏兒塊面,逼對方望住自己個淫樣!其後從剪影中見到阿Bob龐大的身軀緩緩落下,個咀準備錫落杏兒度,認真可憐……

值得一提的是,後來劇情講述阿Bob得悉因一己私慾而洩漏了國家情報,內疚切腹自盡,獻出佢在螢幕上的處男一死!

杏兒之前都係被配角強姦,不過原來連蕭正楠都有份!劇中蕭正楠與杏兒本為青梅竹馬的戀人,但前者漸漸踏上歪路。其中一幕見到蕭正楠欲強吻杏兒,點知明副其實被對方「反咬一口」,咬至下唇鮮血狂流!

不單試圖強姦杏兒,蕭正楠在劇中與陳自瑤演一對夫婦,但兩人的BB死後令其失去常性,結果連太太都強姦!難怪蕭正楠受訪時話自己個角色充滿獸性,唔係食就係強姦!

祥仔在劇中一人分飾兩角,飾演一對孿生兄弟,分別係愛國游擊隊隊長江尚紅,以及化名「鈴木一雄」的日本商人江紅。其中日本人角色因為慘遭孌童養父毒手,童年陰影令他發展出扭曲人格和變態思想,所以心狠手辣,無惡不作!至於呢段惹人爭議的雞姦戲,祥仔就話係用意識、劇情同背景交代,唔會有出唔到街的畫面!

另一幕就見識到祥仔個日本商人角色有幾變態!畫面見到心姐唔知係瞓着咗還是被弄暈,然後祥仔笑得勁變態咁拎住剪刀,剪刀緩緩伸向心姐啲腳趾度… 大家都知佢想做咩啦!祥仔就勁陰森咁話︰「我要全世界嘅人都知道,咩叫做痛苦!」真係睇見都覺得痛!

劇中除了杏兒破禁演出,其實心姐都作出好大犧牲!從上文提及的戲份可見,心姐似乎會被祥仔剪斷腳趾,而呢次亦係心姐從影多年來第一次露出腳部,佢坦言拍攝時非常緊張!雖然佢都有要求導演唔露腳,不過因為劇情需要,最後都為大家獻出第一次!